„По отношение на фестивалите, за съжаление, нашият пазар като възможности не е толкова голям. Населението на България не е привлекателно за големите промоутъри“, смята той.
Тодоров информира, че с екипа му работят за привличане на световни звезди и популяризирането на България като място за фестивален туризъм.
„България е разпознаваема, забележима е, както на музикалния пазар, така и на фестивалния. Затова работим в тази насока, да даваме възможност на световни звезди, както и български да се изявяват на фестивалната сцена у нас", посочи организаторът на SPICE Music Festival.
Той подчерта, че в момента подготвят SPICE Music Festival 2021, в който участие са заявили много от популярните изпълнители през 90-те години.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да видите тук.
преди 4 години Тази тема и написаното горе ми напомня за един виц. Говорят си двама души и единият казва нещо безсмислено. А другият го пита "Какви ги разправяш? Отговор: "Карай, лаф да става". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Че тя СМЕ фалира, тоя тръгнал на баир лозе да прави :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар