„Събитието „GIVE 2 GROW“, което ще се проведе на 11 декември, е част от усилията на УНИЦЕФ да помогне на бизнеса не само да оцелее, да спаси служителите си, но и да се развива устойчиво“, обясни тя.
Спорд д-р Муита бизнесите с кауза са много по-успешни от конкурентите си и служителите им са по-ангажирани с дейността на компанията.
„Тези бизнеси получават и по-голяма лоялност от своите клиенти“, посочи д-р Муита.
По думите й хората от поколението на т. нар. милениъли (родените от 80-те до края на 90-те години) искат да работят с бизнеси, които имат социална кауза.
Тя е на мнение, че ако бизнесът предприеме действия за постигане на Целите за устойчиво развитие на ООН, това ще помогне за просперитета на целия свят.
Представителят на УНИЦЕФ в България коментира, че също така клиентите са движени от емоциите, но това се отнася и за инвеститорите.
„Компаниите с кауза имат най-голям принос за служителите си“, потвърди д-р Муита констатацията, че бизнесът оценява, че грижата за тях и семействата им.
Всяка такса за участие на събитието ще бъде дарение за Програмата на УНИЦЕФ за приобщаващо образование, която подпомага децата със специални потребности.
„Имаме нужда от платформа, която е различна от обичайната и която дава достъп на децата до всички необходими контакти, и предоставя всичко необходимо за обучението им в зависимост от техните потребности“, коментира представителят на УНИЦЕФ в България.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на „В развитие“ може да видите тук.


Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара