"Трансимпекс" АД е запорирало активите на БДЖ чрез частния съдебен изпълнител Стоян Якимов, показва съобщение в Търговския регистър.
Според запорното съобщение Холдинг "Български държавни железници" ЕАД дължи на "Трансимпекс" АД 7 464 892,23 лв. към 17 декември 2009 г. Натрупаните лихви са 1 523 231,37 лв., а дължимите такси са в размер на над 232 хил. лв.
Запорирани са дяловете на БДЖ в капитала на "БДЖ Товарни превози" ЕООД и "БДЖ Пътнически превози" ЕООД. Така може да бъдат осуетени плановете за продажба на "БДЖ Товарни превози" ЕООД.
"Транс Нове" ЕООД е най-големият собственик на "Трансимпекс" АД с дял от 42,12% по данни към 13 юни 2011 г.
"Транс Нове" е собственост на "Вато 2002" ЕООД, която на свой ред притежава и 5,6% от капитала на "Трансимпекс" АД.
Собственик на "Вато 2002" ЕООД обаче е "Нове Холдинг" АД, 98% от който са притежание на Васил Божков.
Запорът може да ускори фалита на БДЖ, тъй като всички други кредитори на дружеството ще потърсят вземанията си. Доставчиците на БДЖ ще искат предплащане на услугите и стоките си поради реалната опасност да не получат плащане.
Поради опасността от фалит клиентите на БДЖ ще се стараят да не поръчват услугите му, защото последните може да не бъдат изпълнени.


Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Тръгна петиция против отдаването на кортовете в "Чайка" на частни клубове
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден
Ген. Атанасов: Ако този вот на недоверие не мине, ще се усилят протестите
Мирослав Великов победи в "Игри на волята", грабна чек за 100 000 лв.
преди 14 години Според Дневник, общата сума е около 7.5 млн. лв., т.е. главницата трябва да е за около 4.6 млн. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Не ми се струва "левашки " начина! Тази схема е добре отработена през последните 20 години. А иначе за мъката си прав:)))) ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Крадеца вика : Дръжте крадеца. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Смешно, много смешно.... Някой иска да си получи парите приоритетно. Компанията с най-голям размер на активите в България да бъде блокирана по такъв левашки начин от една фирма "джудже". Мъка. Мъка!!!!За да се види какъв е размера на активите на БДЖ обаче трябва да се направи преоценка на всички активи по пазарни цени от грамотни и неподкупни оценители. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години 1 млн $ лихви? отговор Сигнализирай за неуместен коментар