Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната, и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда "Fibank".
Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.
Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.
Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.
Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски
преди 9 години *** те твойте клиенти и сметки ли имали? Да не бъркаш картите, по които им плащат помощите с разплащателни сметки? Дори да е платено проучването, не виждам тука да се изреждат другите банки да го опровергават. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години глупости.. да кажат колко са платили на въпросната маркетингова компания за това "проучване".. Нямам клиент, който да има сметка в тази банка, още повече след инцидента покрай фалирането преди 2 години.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Аз съм доволен от обслужването на ***, и като физическо лице, и като фирма - нямам забележки! Но все пак трябва да продължат да работят в развитие на своето електронно банкиране за да не изоставят от глобалните тенденции! Виж, дигиталната карта с това момче Радо Янков - беше добър удар за ***-чето! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Е нищо изненадващо. *** винаги са били доста добре представени сред бизнеса и предлагат доста добри условия и обслужване. Аз нямам фирма, но мои познати, които се обслужват при тях споделят само добри отзиви в сравнение с останалите банки. Други, за които чувам добри отзиви са също и ЦКБ. Общо взето излиза, че българските банки, колкото и да ги плюят от Капитал и другите им подупечни журналистчета, са най-смислено представени на пазара и предлагат много по качествени продукти и услуги от чуждите банки, които хем са дървета, хем дерат с безбожни такси и комисионни за всяка дребна операция, която правят. Единствено съм си запазила електроното банкиране на ОББ, което ми дава достъп до БФБ и им е голям плюс. Чудя се кога ли от *** и ЦКБ ще се сетят да ги въведат в техните. отговор Сигнализирай за неуместен коментар