Банка ДСК, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, заедно със своята творческа агенция Noble Graphics, спечелиха едни от най-ценните отличия на престижния рекламен фестивал, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации в България - Effie България 2020.
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит. В резултат на силното ѝ представяне Банка ДСК беше класирана на второ място в категориите „Най-добър рекламодател“ и „Най-добра търговска марка“ за 2020 година. Отличието за тази комуникационна кампания помогна на Noble Graphics да получи признанието „Агенция на годината“ на Effie Bulgaria 2020.
Кампанията за ипотечни кредити „Банка ДСК, я!“ беше истински хит преди малко повече от 10 години. Нейното завръщане под формата на изненадващ римейк срещна зрителите отново с любимия и вече порасналия главен герой на рекламата, за да покаже по нагледен и забавен начин неусетния ход на времето. Златната награда категорично подпечатва ефективността на избрания подход.
Главният изпълнителният директор на Банка ДСК г-н Тамаш Хак-Ковач заяви: „Златното отличие за кампанията за ипотечни кредити и двете втори места като рекламодател и търговска марка на годината на фестивала Effie Bulgaria 2020 носят радост и признание за неуморните усилията на екипа на Банка ДСК. Наградата ни радва, но също така ни амбицира да си поставяме по-високи цели и да бъдем още по-ефективни както в маркетинговата ни комуникация, така и в ежедневната ни работа за нашите клиенти“.
„Ефективността на рекламните кампании, които създаваме за Банка ДСК, е водещ принцип и ключов приоритет за Noble Graphics“, коментираха от рекламната агенция на Банка ДСК. „В практиката ни многократно сме доказали, че смелата и креативна реклама се отплаща с висока ефективност при изпълнението на заложените комуникационни и бизнес цели. Затова не се колебаем да предлагаме смели идеи, а когато си партнираме със смел и амбициозен рекламодател като Банка ДСК, резултатът е блестящ“.
Фестивалът EFFIE Bulgaria се провежда за тринадесети път и има над 50 години традиция в световен план. Наградите EFFIE са престижно отличие, признато по цял свят като символ на ефективна маркетингова комуникация, която винаги е резултат от синхронната работа на рекламодателя и рекламната агенция.
„Банка ДСК, я!“ със злато от наградите за комуникационна ефективност Effie България 2020
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит
15:42 | 02.02.21 г.Снимка: Банка ДСК
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Как да спасим бизнес училището
-
Официално: България ще е пълноправен член на Шенгенското пространство от 1 януари 2025 г.
-
Hyundai и BAIC ще инвестират 1,1 млрд. долара в китайското си съвместно предприятие
-
Под 1% от акционерите на Microsoft са гласували за добавянето на биткойни към баланса
-
Енергийната мрежа на Европа е уязвима на хакерски атаки заради покривните солари
-
Конкуренти на Google разкритикуваха промените в резултатите в търсачката му в ЕС
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
-
Призрачните градове в Гърция показват "екзистенциалната" заплаха от демографския срив
-
Правителството не се разбра със синдикати и работодатели за Бюджет 2025
-
„Еврохолд България“ набра над 130 млн. лв. с предлагането на варанти
-
Той трябваше да спаси Intel. Вместо това изтри 150 млрд. долара от пазарната ѝ капитализация
-
След срещата си с Тръмп Виктор Орбан се обади на Владимир Путин
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
BlackRock: Световната икономика излиза от познатия цикъл на ръстове и спадове
-
Роснефт: Решението на ОПЕК+ може да превърне САЩ във водещ износител на петрол
-
Падането на Сирия е тежък удар за Путин, САЩ се канят да "заринат" Украйна с оръжия
-
Ръст на заплатите в Германия до десетгодишен връх дава надежда за икономиката
-
Собственикът на два мола в София сключи една от най-големите сделки с търговски площи в ЦИЕ
-
Морските дронове на Украйна автоматично прихващат цели и променят битките в Черно море
-
Украйна увеличава арсенала от ракети за удари по Русия, гори авиозавод в Таганрог*
-
За американците става все по-трудно да си намерят нова работа
-
80% от купувачите на жилище за собствено ползване в София ще търсят банков кредит
-
След масирания ракетен удар в Украйна САЩ премахват условията пред използването на ATACMS*
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
"Бритшорингът" превръща Обединеното кралство в икономическа колония на САЩ
-
Саудитска Арабия отказа да потвърди ангажимента си за отказ от изкопаемите горива
-
Австрия се готви да сложи край на над половин век зависимост от руския газ
Коментари
Финанси виж още
-
Под 1% от акционерите на Microsoft са гласували за добавянето на биткойни към баланса
-
Молдова ще създаде нова фондова борса съвместно с борсата в Букурещ
-
Петролът поскъпва, като слабото търсене компенсира рисковете за предлагането*
-
Технологичният индекс Nasdaq за първи път премина границата от 20 хил. пункта
-
България ще сключи договор с ЕИБ за до 250 млн. евро за съфинансиране на европроектите
-
Германското правителство наема Rothschild като съветник за своя дял в Commerzbank