Германският бизнес гледа песимистично на един от най-големите си пазари в последно време.
Проучване, засягащо над 500 германски компании с операции в Китай показа, че само една четвърт от тях очакват да изпълнят или надвишат своите бизнес цели през тази година, съобщава Bloomberg.
Повече от 80% от компаниите изпитват преки или косвени негативни последици от продължаващото търговско напрежение между Китай и САЩ, наред с други, по-стари проблеми, като нарастващите разходи за труд и пречките пред достъпа до пазара в най-силната азиатска икономика.
Резултатите подчертават голямата експозиция на бизнеса в Германия на икономическите неволи на Китай. Растежът в азиатската страна се забави до най-бавния си темп за почти три десетилетия на фона на слабото вътрешно търсене рисковете от повишаващия се дълг. Продажбите на автомобили ще намалеят за втора година след две десетилетия на растеж, което ще засегне германските компании особено силно.
г1
Преди месец най-големият автомобилен концерн в света Volkswagen AG намали перспективите си за доставки на превозни средства през 2019 г. на фона на по-бързия от очакваното спад на световните автомобилни пазари и безпрецедентното понижение в Китай. Конкурентът Daimler AG също намали очакванията си за печалба за тази година. Традиционно силният сектор на машините и индустриалното оборудване също отбелязва, че очакванията на бизнеса значително са помрачени, сочи проучването.
г2
Несигурните перспективи за износа допринесоха за насочването на германската икономика към ръба на рецесията. За 2020 г. компаниите отчитат някои предварителни признаци за възстановяване. Браншовите организации призовават в същото време за сключване на инвестиционно споразумение между Европейския съюз (ЕС) и Китай и подобряване на достъпа до пазара на азиатската страна.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 6 години Жълтите ще купуват германски машини докато не се научат да си правят собствени(рано или късно ще стане, както с мобилните телефони примерно).Bundesrepublik Deutschland ще трябва да се готви за пост-китайки сценарий.С който вече са почнали, между другото. Преди време гледах произведени в Германия телевизори - Grundig и Universum - три пъти четох етикетите! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Германия е и единствената държава, с положително търговско салдо с Китай. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Китай купува германски машини за да прозвежда стоки за САЩ. Ясно е защо търговската война причинява главоболия на дойчoвците. отговор Сигнализирай за неуместен коментар