Японската агенция за финансови услуги подготвя наръчник за регистрация на инвестиционни посредници, надявайки се по този начин да стимулира пазарната активност и да подобри позицията на Токио като глобален финансов център, съобщава Nikkei Asia Review.
Япония разполага с около 300 регистрирани инвестиционни компании, в сравнение с хиляди такива в САЩ. Една от причините за огромната разлика между двете икономически супер сили е, че регистрацията в Япония може да отнеме много време, а процедурите не са особено ясни. Желаещите да се регистрират нямат яснота около процесите на регистрация преди действително да кандидатстват за такава.
За чуждестранните кандидати процесът може да отнеме повече от година.
Целта на агенцията е да може предварително да се предоставя необходимата информация в лесен за разбиране формат, което би улеснило регистрацията. Ръководството ще бъде публикувано този месец на японски и английски език, с илюстрации, които описват процеса на регистрация на компании за управление на инвестиции, инвестиционни консултанти и други подобни предприятия.
Японската агенция за финансови услуги си партнира с властите в Токио, за да се помогне на града да подобри позициите си като глобален финансов център.
Надеждите са свързани с това наръчникът да помогне за привличане на чуждестранни хедж фондове, както и на инвестиционни посредници, базирани в отвъдгранични пазари като Сингапур.


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден