Кралицата на ток шоуто Опра Уинфри, която събира средно около 7 милиона зрители на всяко свое предаване, хвърли в паника рекламодателите. На 25-ти май е последната серия на „Шоуто на Опра Уинфри" и 30-секунден рекламен спот в него струва 1 млн. долара, съобщи Hollywood Reporter.
До момента рекордът за най-скъпа реклама е 2 млн. долара и се отнася за последната серия на сериала „Приятели" (2004 г.).
Финалното предаване на Опра ще обедини най-доброто от близо двадесет години в ефир. Първата серия е излъчена на 2-ри януари 1984 г. и е било с името „Сутрешно ток шоу Чикаго". Последвалият успех й позволява да го превърне в „Шоуто на Опра Уинфри".
На 27-ми април гости на водещата ще бъдат президентът Барак Обама и съпругата му Мишел. Това е третото му участие в предаването на една от най-влиятелните жени в Америка.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски