Сю Юсеф Наби винаги е била привличана от новото. В L’Oreal тя за първи път представи латиноамериканки и азиатски жени като модели. Когато преди три години основава собствената си козметична марка Orveda, тя избира да заложи на вегански продукти. Сега 52-годишната Наби ще трябва да спасява изпадналата в редица проблеми американска козметична група Coty.
Както обяви компанията, принадлежаща на холдинговата JAB на германското милиардерско семейство Райман, Наби ще поеме поста на изпълнителен директор от септември. Тя е третият главен изпълнителен директор на компанията само за тази година и пети за последните четири години.
Едва през февруари Пиер Денис, ръководител на марката обувки Jimmy Choo, беше обявен за нов изпълнителен директор. Но след това през юни Петер Харф, главният стратег на Райман, пое позицията на изпълнителен директор в Coty. „Coty се нуждае от силна, но мила ръка - особено в рамките на причинената от коронавируса криза“, каза Харф в интервю за Handelsblatt.
Очевидно ръката на Наби ще трябва да върне Coty по пътя към успеха. Мениджърът, израснала в Алжир, има 20-годишна кариера в L'Oréal и помогна на френската компания да подобри и освежи имиджа си. Освен всичко друго, тя подписа за първи път договори за маркетинг и реклама с латино звезди като Пенелопе Крус и Ева Лонгория, както и с китайката Гон Ли и 68-годишната Джейн Фонда.
Като глобален лидер на дъщерната на L’Oréal компания Lancôme тя работи с фотографа Марио Тестино, за да освежи прашния имидж на марката. Под нейно ръководство продажбите на Lancôme нараснаха с двуцифрени темпове. През 2014 г. тя подаде оставка от поста си, премести се от Париж в Лондон и лансира собствената козметична марка Orveda три години по-късно.
Сега Наби трябва да приложи предприемаческия си и иновативен дух в Coty. Компанията все още страда от последиците от твърде скъпото придобиване – за 12,5 милиарда долара, на повече от 40 марки от Procter & Gamble, включително Wella.
Съвсем наскоро Coty се съсредоточи предимно върху т. нар. Glamour марки за младите - през 2019 г. компанията инвестира 600 млн. долара в Kylie Beauty, козметичната марка на инфлуенсърката Кайли Дженър.
А едва през тази седмица Coty си осигури една пета от дяловете на марката KKW, собственост на сестрата на Кайли Ким Кардашиян, за 200 милиона долара.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
Евродепутат: Управляващите използват работещите българи като "дойна крава"
Ирина Шейк пак събра всички погледи
САЩ създава нова ударна сила с дронове в Близкия изток
Икономист: Младото поколение не иска да бъде управлявано