Заради глобалната пандемия и търговската война американските потребители откриват, че техният някога безкраен избор от облекла започва бързо да изчезва. Проблемите са на всички нива - от закъснения в производството и доставката до затваряне на магазини и намаляване на потребителското търсене, а търговците отчаяно избягват да натрупват трудно продаваеми артикули, пише Bloomberg.
Това означава, че веригите поръчват по-малко стоки и по-бавно продават продукти в своите магазини и уебсайтове.
Въпреки че Covid-19 драстично подкопава търсенето, сезонът за продажба на артикули за училище все пак се очаква да донесе 28 милиарда долара на търговците на дребно.
Компаниите внимателно преценяват реакцията на клиентите към намалените запаси от облекла и това може да постави основата на решаващия сезон за пазаруване в края на годината.
Нови трудности
Предлагането на по-малък запас от стоки - практика, която противоречи на години на постоянно разширяващ се асортимент от размери и стилове - в много случаи е необходимост, а не избор.
Дори преди пандемията веригите за доставки се изместваха заради търговската война между САЩ и Китай. Сега глобалната пандемия допринася за това, тъй като новите производствени центрове като Бангладеш и части от Централна Америка също стават горещи точки за вируса. Достъпът до пари в брой е друго съображение.
Фокус върху основното
Купувачите, оставайки в голяма степен вкъщи, нямат много възможност да показват новите си тоалети, така че търговците се фокусират върху основните облекла. Тази категория обикновено представлява около 70% от микса от продукти на дребно. Сега този процент нараства до 80% - 90%, посочва Райън Малкуни, управляващ директор на Great American Group, консултантска фирма за търговия на дребно, собственост на B. Riley Financial.
Търговците на дребно вече започнаха подбирането. Gap например намали стоките си и задържа някои артикули за следващия сезон. Изпълнителният директор на Kohls Мишел Гас междувременно заяви, че компанията използва „по-благоразумен подход“, имайки предвид ограничената предвидимост на потребителските тенденции през 2020г.
Ден за ден
"Никой не беше подготвен за това. Всички търговци на дребно буквално трябваше да превключат. Повечето от тях живеят ден за ден, час за час", каза Фарла Ефрос, президент на HRC Retail Advisory.
Плюс това нуждите при покупките за училище са много по-различни от преди година, когато търговците на дрехи обмисляха своите поръчки за стоки. Сега има по-голям акцент върху здравното оборудване и виртуалните инструменти за обучение.
„Единственото, което ще ви е необходимо за връщане към училище, е наистина добрата интернет връзка и лаптоп“, каза Ефрос.
И въпреки че търговците на дребно могат да предлагат отстъпки и да рекламират своята онлайн услуга, те все още са изправени пред реалността, че доходите на много потребители намаляват.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
преди 5 години Друго си е цял живот да носиш само един комплект дрехи - работен гащеризон с бял потник и ленински каскет. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Когато стопяваш безкрайност това променя ли я? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години но пък се появява "безкрайно" разнообразие на маски бутикови , луксозни , обикновени ... чак се чудя като отмине и туй театро , какво ше прави кифлата без маска ... зер сега не се види що за крокодил се крие там ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар