IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Mr Porter смята Хонконг за свой ключов пазар

Компанията разчита на бума на електронната търговия в Китай

18:22 | 15.07.14 г.
<p>
	<em>Снимка: страницата на Mr Porter във Facebook</em></p>

Снимка: страницата на Mr Porter във Facebook

Компанията за продажба на мъжки облекла Mr Porter ще отвори свой онлайн магазин за купувачи от Хонконг, за да се възползва от бума на електронната търговия в Китай, пише Red Luxury.

Mr Porter, която е клон на Net-a-Porter, ще предложи на хонконгските потребители луксозни продукти от повече от 170 марки, включително Gucci, Givenchy, Burberry, Lanvin, Alexander McQueen и други.

Пазарът е узрял за влизането на Mr Porter в Хонконг, а свидетелство за това е фактът, че през 2013 г. китайските потребители са похарчили 1,8 трлн. юана за онлайн пазаруване.

Всъщност Хонконг е един от ключовите пазари за компанията, което отличава Mr Porter от другите електронни магазини, заяви модният директор на фирмата Тоби Бейтман.

“Става въпрос за стил, а не непременно за мода, мъжете да изглежда добре и модерно. Да помагаме на мъжете да станат по-стилни, да се наслаждават на резултатите от това и да се чувстват по-добре – това се опитваме да постигнем“, допълни той.

Тази стратегия би трябвало да се окаже успешна, тъй като китайските потребители на луксозни стоки стават все по-взискателни по отношение на стила. Освен това те използват социалните мрежи и онлайн медиите, за да научават повече за модата и различните брандове.

Пускането на магазина на Mr Porter в Хонконг е част от по-голямата стратегия за експанзия на Net-a-Porter.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:19 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още