Базираният в Инголщадт, Бавария, германски автомобилен производител Audi планира през следващите 4 години да вложи 13 млрд. евро в своя продуктов портфейл и модерните си фабрики.
До 2016 г. акцентът ще бъде поставен върху развитието на нови продукти и технологии и изграждане на нови заводи, обяви дъщерното на Volkswagen дружество в четвъртък, цитирано от Ройтерс. От технологична гледна точка лекото строителство и електрическата мобилност ще бъдат на фокус. В допълнение конвенционалните двигатели с вътрешно горене трябва да станата по-ефективни.
Нарастващата загриженост за автомобилната индустрия не плаши изпълнителния директор на Audi Рупърт Щадлер. "Ние не планираме да отнемем газта, защото след кризата отново ще има ръст. Това беше така през 2008 г. и 2009 г. Затова сега ще правим инвестиции в продукти, иновации и заводи, които ще се изплащат през 2014 г., 2015 г., 2016 г., каза той пред Ройтерс.
От общата сума 8 млрд. евро се падат на двата германски завода в Инголщадт и Некарсулм. Също така компанията планира да изгради нови заводи в Унгария, Китай и Мексико.
"С разширяването на нашите производствени структури ще се подготвим за по-нататъшен растеж", казва главният финансов директор Аксел Щротбек. До 2020 г. Audi ежегодно ще доставя повече от два милиона превозни средства на клиенти и ще отнеме лидерството от баварския си съперник BMW. За намиращата се към края си година Audi се стреми благодарение на стабилната търговията в Китай, към продажбата на 1,4 милиона превозни средства.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?