Като част от усилията на Nissan да засили идентичността на луксозната си марка Infiniti японският автомобилен производител е в процес на отделяне на дизайнерите ѝ от колегите им в Nissan, съобщава Wall Street Journal. Това се случва за първи път в корпоративната история.
В дизайнерския център на Nissan, разположен в тихо предградие в покрайнините на Токио, е издигната стена, за да се отдели екипа на Infiniti в отделно работно място, забранено за служители на Nissan. Скоро дизайнерите на луксозната марка ще имат и собствен вход, за да не могат да се смесват с останалите си колеги.
Целта е да се поправи един от основните проблеми, свързани с имиджа на Infiniti - че марката не крещи "лукс". Всъщност много от моделите често приличат на стандартните автомобили на Nissan.
"Беше като един и същ език, но с различен акцент", обяснява Йохан де Нишен, коментирайки първото си впечатление за колите, след като оглави Infiniti миналия юли.
Една от причините за това е, че дизайнерите са работели в „един свят на Nissan“. Всеки път, когато някой от тях отивал на обяд или за чаша кафе, той минавал покрай скици на Nissan. Някои от тези скици все още били в съзнанието му, когато се връщал да работи над модели на Infiniti. "Звучи тривиално", посочва Алфонсо Албайса, който неотдавна оглави дизайнерското поделение на Infiniti. "Но подсъзнателно това започва да влияе", допълва той.
В предишната си роля на ръководител на проектите на Infiniti и Nissan, той често виждал скици на Infiniti, приличащи подозрително на подобни модели на Nissan, като например луксозния седан Maxima.
Друг проблем бил, че дизайнерите работели едновременно по проекти за Infiniti и Nissan. В резултат на това те не били настроени изцяло на "луксозна" вълна. Сега Infiniti ще има свой собствен екип от дизайнери. Ще бъде обърнато внимание на дори и на пръв поглед незначителни детайли, които по-рано били пренебрегвани, като например бутоните в автомобила или боядисването на металната задна част на капака на резервоара.


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден