Конкуренцията сред авиокомпаниите продължава да е все така силна, ето защо превозвачите търсят различни начини да привлекат клиентите и най-вече да поглезят тези, които се возят в първа класа.
Именно те съставляват 15 на сто от пътниците на по-дълги разстояния. Въпреки че броят им не е толкова голям, те носят почти една четвърт от приходите на авиокомпаниите, пише BusinessWeek.
Поради този факт авиокомпаниите по света им отделят специално внимание и обмислят всякакви варианти да удовлетворят техните желания. Грижата за удобството на пътниците стои на преден план, ето защо в самолетите вече могат да се видят най-необичайни неща.
Особено внимание се обръща на далечните полети, които продължават над 12 часа, защото именно те са най-голямото изпитание за по-взискателните пътници.
Новите начини, по които превозвачите се опитват да привлекат вниманието на пътниците, можете да видите в нашата галерия


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?