Какво е необходимо, за да докарате един китайски мултимилионер до сълзи?
Ли Жуейган, който е главен изпълнителен директор на China Media Capital и е човекът, ухажван от създателите на американски филми за помощ при навлизането на експлодиращия пазар на забавления в Китай, успява да се разчувства от бродуейската продукция на „Клетниците“ през 2011 г.
„Бях толкова трогнат“, коментира Ли, който продължава да кани мюзикъла в Китай, както и версиите на „Мама Миа“ и „Котките“, при това във версии, адаптирани езиково за местния пазар. Сега той има за цел да събере 1,2 млрд. долара в частни капитали, за да увеличи близо тройно инвестиционните фондове на CMC.
Неговите умения да впечатлява местната публика, като същевременно се съобразява с цензурата, са му помогнали през годините да се превърне в един от най-влиятелните хора в Китай в сферата на медиите и забавленията, както и предпочитан партньор от инвеститорите и чуждестранните компании.
Базираната в Шанхай CMC, която той основава през 2009 г., има отделен венчър с IMAX и Warner Brothers Entertainment за създаване на филми, а сега изгражда и тематичния парк Legoland в Шанхай. Същевременно групата си партнира с Dramworks Animation на Джефри Катценберг по създаването „Кунг-фу Панда 3“, която се появи по кината в Китай на 18 януари, а в САЩ ще дебютира на голям екран на 29 януари.
Ли се конкурира с Уан Дзиенлин, най-богатият човек в Китай, и с Джак Ма, основателят на Alibaba, за придобиването на дял в една от най-бързо разрастващите се индустрии в Китай. Резултатите на боксофиса в азиатската страна нараснаха с близо 50 на сто през последната година до 44 млрд. юана (6,7 млрд. долара) и през следващата година могат да надминат тези в САЩ. Така Китай има шанса да се превърне в най-големия филмов пазар в света.
Китайският спортен бизнес се очаква да нарасне до 7 трлн. юана до 2025 г. Други милиарди ще отидат за купуването на билети за паркове за забавление и събития за средната класа.
Силни връзки
Ли има шанса да се превърне в съществена част от индустрията, в ключов представител, чийто успех в шоубизнеса се дължи на факта, че усеща какво иска аудиторията, има способност за привличане на партньори и инвестиции и най-вече - мощни връзки.
Той управлява Shanghai Media Group, втората най-голяма медийна компания в страната, от повече от две десетилетия. Ли, който пътува заедно с президента Си Дзинпин за визита във Великобритания през октомври, също така е и ръководител, отговарящ за персонала, в шанхайското местно правителство.
"Идвам от системата“, коментира Ли в интервю на 14 декември.
Находчивост
Според Том Доктороф, главен изпълнителен директор на JWT Asia Pacific, Ли „има репутацията на много находчив човек, който създава силни връзки на точното място в точното време“.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?