Могат ли 300 хил. потребители да грешат? Ново проучване твърди, че много марки могат просто да изчезнат и хората няма да имат нищо против, пише CNBC.
Докладът „Meaningful Brands” на Havas Group показва, че хората няма да се интересуват, ако 74% от марките, които използват, просто изчезнат. Освен това отговарят, че 60% от съдържанието, създавано от компаниите, е лошо, неадекватно или не успява да предаде посланието си.
Глобалният управляващ директор на Havas Media Group Доминик Делпорт коментира, че отказът на хората от марките се дължи на прекалено многото комуникация. „Имаме твърде много марки, възможности, така че хората могат да се насочват към различна много лесно... прекалено многото комуникация убива комуникацията, така че трябва да носите смисъл на хората“, коментира той.
Проучването на Havas показва, че 75% от респондентите очакват марките да „допринасят повече за нашето благосъстояние“, като според запитаните само 40% от брандовете в момента го правят.
Докладът включва и класация на най-смислени марки, като в топ 10 се нареждат Google, PayPal, WhatsApp, YouTube, Samsung, Mercedes Benz, Nivea, Microsoft, Ikea и Lego.
По думите на Делпорт технологичните марки се нареждат на челни места, защото улесняват живота на хората, услугите им са безплатни за сваляне и са добри.
Делпорт определя смислената марка като такава, която предоставя стойност срещу пари и прави живота на хората по-лесен, като се има предвид влиянието ѝ върху обществото. От Havas са разгледали 1500 световни марки, като са получили отговори от 300 хил. души в 33 страни.
Отделно проучване на консултантската компания Brand Finance, също представено през тази седмица, твърди, че Google е най-ценната марка в света, като стойността ѝ нараства от 88,2 млрд. долара през 2016 г. до 109,4 млрд. долара. Google изпреварва Apple, която сега е оценена на 107,1 млрд. долара, с 27% по-малко от миналата година.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 8 години Браво трейдър ...а кои е тоя дето ше къса билетчетата на "щастливците"... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Той живота на повечето потребители е безсмислен но това не означава че трябва да бъдат ликвидирани. И с брандовете е така , някои ще изчезнат и на тяхно масто ще се появят нови отговор Сигнализирай за неуместен коментар