Aston Martin избра локация за новия си завод, в който ще произвежда първия в историята си кросовър. Това е Уелс, като преди това британците проучваха възможности за строеж в Македония, САЩ и Близкия Изток.
От Aston Martin не разкриват причините за избора на именно тази локация. Съобщава се обаче, че за изграждането и оборудването на съоръжението са предвидени 200 млн. британски лири. Строежът ще стартира догодина и трябва да бъде напълно завършен през 2020 г. Заводът ще се простира на 90 декара, като ще създаде около 1000 работни места.
Строителството на фабриката в Сейнт Атан, Южен Уелс, ще започне догодина, като се предвижда този втори промишлен център на независимата автомобилна компания във Великобритания да заработи през 2020 година.
Правителството обяви, че новият завод, който ще бъде изграден на мястото на бившата сграда на Министерството на отбраната, ще създаде пряко 750 висококвалифицирани работни места и ще подкрепи допълнително 1000 във веригата на доставките.
За новото си съоръжение компанията е правила детайлно проучване на над 20 локации по света, уточнява Ройтерс.
В новото предприятие компанията ще произвежда своя първи кросовър, загатнат чрез концепцията DBX (на снимките). На по-късен етап съоръжението ще се заеме и с производството на моделите на марката Lagonda.
Към момента Aston Martin разполага със само един завод, позициониран в Гейдън, Великобритания - западната централна част на Уелс. Той ще продължи производството на нови спортни модели, сред които и изцяло електрическия RapidE от 2018 година, но също предстои да бъде модернизиран за новата гама модели на британците.
Британците планират да подменят изцяло гамата си от модели през следващите 5 години.
Още снимки вижте в Automedia.bg


19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Протестите разклащат управлението, но не и твърдите електорати на ГЕРБ и ДПС
Джигитът, карал с 300 км/ч на Околовръстното, е открит в чужбина
ГЕРБ внесе предложението за закриване на комисията "Сорос" в парламента
След Пеевски и Коцев: Максим Генчев проси пари за "Карадажата" и от Мирчев
преди 9 години Трябва да си луд или изкукал да решиш да правиш луксозен автомобил в Македония. То са албанци, косовари, черногорци и каква ли не ***, която един ден може да реши и да щурмува на юруш завода. Няма правителство, няма закон, няма съд и ти се изтъпанваш да правиш луксозна марка коли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар