Колата е доста специална, но не само защото е базирана на най-мощната модификация на Jeep Grand Cherokee, а заради три инициала. Тези инициали обаче не са въпросните SRT – Street & Racing Technology подразделението на Chrysler, а SAS - Special Air Service, специалното подразделение на британската армия. Така от българското ателие Vilner анонсират своя най-нов завършен проект.
Проектът е типичен за специалистите в областта, като залага на цялостно модифициране на интериора. Любопитна е обаче темата, на която хората във Vilner са заложили.
Въпросните инициали SAS - Special Air Service, вписани в логото на военния корпус, са избродирани на подглaвниците на предните седалки. Защото този автомобил е направен по поръчка именно за специален човек, чиято самоличност обаче Vilner запазват в тайна. И разкриват единствено, че гербът на SAS не е попаднал върху кожата случайно. Явно става дума за агент на специалните части на Великобритания.
Що се отнася до самата кола, то от оригиналния интериор са останали единствено части от облицовките на седалките, карбоновите апликации на таблото, както и някои пластмасови повърхности по него. Всичко друго е минало през умовете и ръцете на екипа на Vilner, за да се получи един наистина специален салон, достоен да носи трите инициала, различни от SRT. Цветовата комбинация и цялостното оформление на кокпита носи дълбока символика.
Всъщност, Vilner поставят и буквите на Street & Racing Technology, под формата на прецизни бродерии от лицевата страна на сенниците.
Поглеждайки нагоре ще забележите и цялостната преработка на тавана и щората на стъкления люк. Висококачествен черен текстил с фина плетка и червена алкантара, цвят който се повтаря и на други места в салона и който е пряко свързан с мисиите на SAS.

Колоните също са „обляни“ в червена алкантара, както и част от тапицерията на вратите. Централният тунел, традиционно съставен от твърда пластмаса, е покрит с комбинация от черна/червена алкантара, преливаща нагоре в долната част на таблото. Vilner са положили сиви контрастни шевове там където трябва, коланите са подменени с червени ленти, а техните пластмасови машинки са облечени в алкантарени калъфчета.
Основите на седалките също са получили от благородната материя, място което също традиционно бива неглижирано дори от премиум производителите, както и място където пръстите попадат доста често, в търсене на регулиращите бутони. Освен за окото, алкантарата е много приятна и на допир, нещо което не бива да се подценява и което ателието използва доста премерено.
Техническата част на Grand Cherokee SRT не е пипана. Моделът от 2015 година използва 6417 куб. см, V8 мотор с обем 6,4 литра, който развива 470 к.с. и 630 Нм.
Още снимки - в Automedia.bg


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време