След смъртта си през 2011 основателят на Apple Стив Джобс се превърна в почти митологична фигура и източник на всевъзможни легенди. Една от най-упоритите е тази за личния му автомобил: Джобс, гласи тя, никога не е слагал регистрационни номера на колата си и непрекъснато е карал в нарушение на закона.
Колкото и да не ви се вярва, първата част е самата истина. След завръщането си в Apple през 1997 г. Джобс многократно е бил засичан с личния си автомобил без номера - нито отпред, нито отзад (впрочем през всичките тези години Стив остана верен на любимия си модел: сребрист Mercedes SL 55 AMG).
В интернет циркулират най-различни обяснения за това: че имал специално споразумение с полицията; че просто всеки път, когато го спрат, си плащал 250-те долара глоба; че искал по този начин да се предпази от фенове и папараци; че самите фенове постоянно му крадели номерата като сувенири; че той смятал калифорнийските номера за прекалено грозни...
Каква е истината вижте в продължението на материала в Automedia.bg


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Класически рецепти за Игнажден на 20 декември
Европа започва да се учи как да сваля дронове
Защо полетът на бомбардировача B-2 Spirit струва толкова скъпо?
Как американската товарна жп индустрия стана по-мръсна от въглищните електроцентрали