Много е вероятно продажбите на електромобилите от семейството ID на Volkswagen да нараснат двойно през тази година, заяви ръководителят на китайския бизнес на едноименната марка Щефан Воленщайн, цитиран от Ройтерс. Той се позова на увеличения ангажимент на компанията да електрифицира своите продукти, за да запази лидерската си позиция в Германия.
Volkswagen очаква да доставя от 15 хил. до 20 хил. автомобила ID месечно до края на годината, посочи Воленщайн по време на пресконференция.
Той също така очаква „изключително висок растеж“ през втората половина на годината в сравнение с година по-рано както за автомобилния производител, така и за цялата индустрия, която се възстановява от въздействието на коронавирусните блокади през първото полугодие.
В същото време общите продажби на групата се свиват с 22,2% през полугодието, като най-слабо се представят пазарите в Централна и Източна Европа (-49,3%), следвани от Западна Европа (-25,7%).
През разглеждания период доставките на изцяло електрически модели на групата в глобален план нарастват с 6,3% на годишна база до 217 100 броя. В Европа компанията отчита 16,5% понижение до 128 800 броя, докато в Китай е записан най-голям ръст – 188,3% до 63 500 броя спрямо 18 300 броя година по-рано.
Доставките на VW ID.4/ID.5 достигат 66 800 броя в световен мащаб. Тези на ID.3 възлизат на 26 000 броя.
VW
В началото на месеца групата стартира изграждането на фабрика за електромобилни батерии в своя комплекс в Залцгитер. Volkswagen се съсредоточава върху бързото преквалифициране на служителите, за да могат последните да се впишат в новото производство, изискващо други технологии, съвършено различни от тези при двигателите с вътрешно горене. От известно време групата тества пилотна производствена линия, която вече произвежда клетки.
Планът на концерна предвижда до 2025 г. съоръжението да разполага с производствен капацитет от 40 гигаватчаса (ГВтч), който ще бъде постигнат на няколко етапа. Фабриката ще произвежда клетки, които ще са предназначени за автомобилите на групата за масовия пазар.
Преди това Volkswagen, заедно с мениджъра на активи Attestor Limited и холандската група за мобилност Pon Holdings BV, придобиха 93,6% дял от френската компания за отдаване на коли под наем Europcar. С това германците искат да стимулират допълнително електрификацията. С международна мрежа в повече от 140 държави и автопарк от над 350 хил. превозни средства Europcar ще помогне на концерна да разшири своите източници на приходи, за да финансира допълнително прехода към електричекса мобилност.


Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
преди 3 години Числата са в милиони и всяка година се удвояват за последните 10. Така ,че дрън-дрън та пляс :) Хахаха. Поръчвай москала от русия ,че има да чакаш 10 години да дойде. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години И за да излезнеш от заблудата си: https://***.ev-volumes.com/wp-content/uploads/2022/02/WW-K-12-2021.png - ето ти продажбите. За 2022 ще видиш ново удвояване :) руския пазар може тепърва да започнат да се учат да правят пак москали :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Аз например газ/петрол/нафта съм ги зачеркнал от списъка ми много отдавна :) Който иска да си дрънка и плаща. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Грешиш отново ! Хората започнаха да търсят електрички защото им писна да плащат на разни престъпници като путлето и други брадати арабски герои. Освен това е безплатно и можеш да си зареждаш колата у вас на панелите. (както правя аз) :) Ххахаха пак не си разбрал за какво иде реч. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години хахахха, може би се опитваш да вземеш титлата "най-голям клоун" от Импа ? Трудна работа, ***! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Пхаххаххахахаа ... виж справката за продажби по региони и после пиши брътвежите си ... рашистите са смешен автомобилен пазар ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години пpeмести се банва ?! *** на цензурата отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Важното е, че си го мести недемократично. Това не се брои. Радарите на мисирките не го ловят. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Изпуснаха руския пазар. Сега си хапят задните части. Но пък наказаха Путин. А той пак си го премести. отговор Сигнализирай за неуместен коментар