IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Volkswagen призова своите марки да спрат рекламите в Twitter до второ нареждане

Компанията следи ситуацията с промените в ръководството на социалната платформа

15:39 | 04.11.22 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Германската автомобилна група Volkswagen AG обяви, че е призовала своите марки да преустановят платените реклами в Twitter до второ нареждане след придобиването на социалната платформа от милиардера Илон Мъск, съобщава Ройтерс.

„Следим отблизо ситуацията и ще вземем решение за следващите ни стъпки в зависимост от нейното развитие“, изтъква водещият европейски автопроизводител, който се конкурира при продажбите на електромобили с глобалния лидер Tesla Inc., управляван от Мъск.

Коментарите на групата, която обхваща марките VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati и Porsche, отразяват подобни мерки на други фирми, включително на General Motors и General Mills.

Малко по-рано американският бизнес на Audi, премиум бранд в кошницата от марки на Volkswagen, обяви, че спира рекламите в Twitter. Базираното в Херндън, Вирджиния, звено на Audi, заяви, че „ще продължи да оценява ситуацията“.

Илон Мъск придоби платформата преди две седмици срещу 44 млрд. долара, след като на няколко пъти той сигнализира, че може да се откаже от офертата си. Сделката допълва обширния бизнес на Мъск, който наред с други начинания управлява Tesla, най-ценната автомобилна компания в света, и ракетната компания Space Exploration Technologies Corp., или SpaceX.

Предприемачът, който се превърна в най-големия индивидуален акционер на Twitter, заяви по-рано, че ще плати за придобиването предимно с налични средства, част от които ще бъдат предоставени от съинвеститори, и 13 млрд. долара дълг.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:39 | 04.11.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още