IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

“М Кар Велико Търново” се включва в „48 часа Варуша юг“ с премиум изживяване и социално послание

Дилърството насърчава безопасното движение по пътищата със специална томбола кампанията #НеСкролВайНаПътя

14:54 | 12.08.25 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: "М Кар"
Снимка: "М Кар"

За четвърта поредна година Велико Търново се преобразява в сцена за един от най-вдъхновяващите общностни фестивали в България – „48 часа Варуша юг“, част от Културния календар на Община Велико Търново. От 15 до 17 август Старата столица ще бъде домакин на над 160 събития, които ще ангажират жителите и гостите на града в разнообразна програма, посветена на култура, творчество, архитектура, музика, кино, семейни активности и визуални изкуства.

Сред най-атрактивните локации в града отново ще бъде плажът на Янтра – трансформиран в артистична и музикална зона, където “М Кар Велико Търново” ще предложи вълнуващо автомобилно преживяване за почитателите на високия клас и иновативния дизайн. Публиката ще има възможност да разгледа два от флагманите в гамата на BMW – елегантното Серия 4 Гран Купе и електрическия BMW iX2, както и два мотоциклета от гамата на BMW Motorrad, предоставени от "М Кар Варна".

Акцент в участието на "М Кар" е и специална Instagram игра с награди, чиято цел е да насърчи публиката да се включи активно в събитието, но и да обърне внимание на едно от най-сериозните предизвикателства на съвременния свят – безопасността на пътя. Всеки, който посети експозицията на автомобилите и мотоциклетите на плаж Янтра в дните на фестивала или се включи във вечерното събитие на площада пред Царевец на 16 август, може да се снима с някое от превозните средства и да сподели снимката си в социалните мрежи. За да участва в томболата за оригинален BMW куфар, е необходимо снимката да бъде публикувана в Instagram или Facebook, като публикацията включва хаштаг #НеСкролВайНаПътя, тагване на официалния профил на “М Кар Велико Търново” и последване на страницата. Победителят ще бъде изтеглен на 19 август и ще бъде уведомен лично от представител на компанията. Допълнително, всички участници в инициативата ще получат и еднократна отстъпка от 20% за аксесоари и лайфстайл продукти, валидна до края на 2025 г.

Кампанията носи послание, което надхвърля рамките на рекламната активация – тя е част от социалната инициатива на "М Кар" и BMW България #НеСкролВайНаПътя, насочена към отговорното поведение зад волана. В контекста на нарастващия брой пътни инциденти, причинени от използване на мобилни устройства по време на шофиране, кампанията цели да напомни, че дори секунди невнимание могат да имат фатални последици. Посланието е еднозначно: спри да скролваш, когато си на път – защото животът не е стори, което можеш да превъртиш назад.

С тази активност “М Кар Велико Търново” се включва не просто като участник във фестивала, а като отговорен партньор, който вярва в силата на културните събития да променят средата, мисленето и нагласите в обществото.

Последна актуализация: 14:54 | 12.08.25 г.
Най-четени новини
Още от Новини виж още
Финанси виж още