Премиерата на новото поколение Hyundai Genesis се състоя днес в Сеул, Южна Корея. На снимките е версията за местния пазар, а европейската модификация, която ще получи съвсем леки промени, ще бъде разкрита през март в Женева.
Второто поколение на Hyundai Genesis разчита на новия дизайнерски език на марката, наречен "Флуидна скулптура". Впечатление правят късите надвеси, шестоъгълната решетка на радиатора, хромираните елементи, челните HID светлини и новите задни стопове, които са оборудвани с LED технология.
Пълна промяна е претърпяла и кабината на Genesis. Новият модел има по-луксозен и по-изчистен интериор, който е оборудван с по-качествени материали, сочи информацията от Hyundai. В резултат от промените местата за съхранение на малки предмети в купето вече предлагат общ обем от 26,9 литра (едва 3,7 литра при стария модел).
Пространството за пътниците също е увеличено, като габаритите на колата вече достигат 4990 мм дължина, 1890 мм широчина и 1480 мм височина. Междуосието е разпънато до цели 3010 мм, а надвесите отпред и отзад са съответно 845 и 1135 мм.
Стандартното задвижване на новото поколение Hyundai Genesis е към задните колела, но като опция се предлага новата фирмена система за задвижване към двата моста Hyundai Traction (HTRAC). Тя се управлява по електронен път, като в зависимост от стила на шофиране и пътната обстановка, електрониката й е способна за част от секундата да прехвърля въртящия момент от едната ос на другата.
Що се отнася до задвижващите агрегати, те ще бъдат различни за различните пазари. Представеният в Сеул модел предлага избор от четири бензинови двигателя. Базов е V6 с обем 3.0 литра и мощност 257 к.с. Следващи в гамата са 3.3-литров V6 с 282 к.с. и 3.8-литров V6 с 315 к.с. Върховият модел се оборудва с 5.0-литров V8, при който мощността достига 425 к.с.
Динамичните показатели на базовия мотор са: ускорение 0-100 км/час за 8,6 сек и максимална скорост 230 км/час. При 3.3-литровия V6 дисциплината 0-100 км/час отнема 7,2 сек., а при 3.8-литровия V6 - 6,5 сек. Максималната скорост при тези модели е 240 км/час. Топ версията постига същата скорост, като може да ускори от място до 100 км/час за 5,4 сек.
Всички двигатели са модернизирани, като демонстрират подобрени динамика и разход на гориво. Предлаганата трансмисия е автоматична с 8 степени. За Европа се очаква и дизелово предложение.
Моделът е построен на нова платформа, като около 50% от конструкцията му е изградена от високоякостна стомана. Добавени са също така нови системи за активна безопасност, сред които асистент за поддържане на правилната лента на движение, система, която предупреждава за опасности при движение на заден ход, умен парктроник, активен автопилот и др.
В официалното съобщение до медиите липсва информация за цените на модела. Пояснява се обаче, че само за ден в Hyundai са получили над 3500 поръчки за новия Genesis. Плановете на компанията предвиждат през следващата година да бъдат реализирани 62 000 бройки от модела на световните пазари.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Новият Hyundai Genesis излезе на сцената
Автомоблът пристига с избор от четири двигателя и система AWD
12:09 | 26.11.13 г.
Снимка: Hyundai
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Поведението на златото може да сигнализира не балон, а промяна в парадигмата
-
Tesla защитава пазарния си дял в Европа с по-евтина версия на Model 3
-
Без увеличаване на данък дивидент и на осигурителните вноски - правителството внася проектобюджета в понеделник
-
Икономиката на еврозоната е нараснала с повече от първоначално отчетеното
-
Оборотите в търговията на дребно у нас нарастват символично през октомври
-
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета „Желязков“
-
Връщането на минималните осигурителни прагове е „червена линия“ за АИКБ
-
За една година 91 души са станали милиардери чрез наследство
-
ЕК преразглежда митата върху вноса на изградени в Китай електромобили на Volkswagen
-
Германия е най-големият потребител на газ в ЕС, но не е най-зависима от вноса му
-
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара
-
Nvidia има проблем с парите – прекалено много са
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
-
Кристоф Де Мил: Влизането на България в еврозоната ще укрепи стабилността на единния валутен съюз
-
В Турция вече смятат втечнения газ от САЩ за по-изгоден от тръбния газ от Русия и Иран
-
Половината от всички наети у нас работят в областите София, Пловдив и Варна
-
Нова опасност за Мерц: бизнесът предупреждава, че Германия е в състояние на свободно падане
-
Правителството ще преразгледа заплатите в публичния сектор, осигуровките и данък дивидент
-
Дълги години Швейцария привлича богаташите, сега иска да плащат данък върху наследството си*
-
ЕЦБ отказа гаранции за репарационен заем за Украйна и хвърля страната във финансова криза
-
Прогноза: Цените на жилищата в България догодина ще растат с темпа на инфлацията
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Американски и руски изтребители влязоха в сблъсък за парите за отбрана на Близкия изток
-
До шест месеца България ще е в топ 5 на Европа по капацитет за съхранение на енергия
-
Западните санкции принуждават руснаците да се обърнат към местните вина
-
Украйна удари най-голямото руско пристанище в Черно море, Русия отговаря с ракети по Киев*
-
Родителите на деца до 12 години ще могат да работят дистанционно през лятната ваканция
-
Как сградата на Халите в София е пример за търговски обект и витрина на устойчиви практики
-
През следващите години кафето от Бразилия може да има по-различен вкус
Коментари
Финанси виж още
-
Поведението на златото може да сигнализира не балон, а промяна в парадигмата
-
Без увеличаване на данък дивидент и на осигурителните вноски - правителството внася проектобюджета в понеделник
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион изпратиха седмицата разнопосочно
-
С над 2 млрд. лв. повече са разходите за пенсии към октомври спрямо миналата година
-
Цената на биткойна е с 30% надолу от рекордния си връх и това е напълно нормално
2 -
Цената на петрола се стабилизира сред двудневния ръст*


ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
Орбан: Унгария ще съди Европейската комисия
До 18:00 часа не се допуска преминаване на камиони през "Кулата - Промахон"
Съдът на ЕС разглежда жалба на "Възраждане" срещу влизането ни в Еврозоната
В кадър: Ден преди Никулден, опашки за риба на Женския пазар
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина