Новата генерация на най-масовия модел на Mercedes-Benz - C-Class, беше официално разсекретена. От българското представителство на марката разпространиха галерия със снимки и подробна информация.
Новият Mercedes-Benz C-Class е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен от своя предшественик. Междуосието е увеличено с 80 милиметра, дължина на автомобила е нараснала 95 милиметра, а широчината - с 40 милиметра. Така в салона се открива допълнително пространство както на предните, така и на задните седалки. Обемът на багажника пък достига 480 литра.
Що се отнася до дизайна, той е по-различен от този, който познаваме от предшественика на модела. Формите на екстериора са по-представителни, но същевременно по-динамични, като се предлагат две различни „лица“. Подобно на Е-Class, те са: спортно с централна звезда или – запазено само за линия EXCLUSIVE – класическа радиаторна решетка със звездата на Mercedes на предния капак.
На голяма промяна е подложен и интериорът на колата. Той продължава тенденцията, заложена от дизайнерите при последните нови модели на Mercedes-Benz. Впечатление прави разположеният на централната конзола информационен дисплей, който се предлага в два размера - стандартен 7-инчов и опционален 8,4-инчов.
Сред другите любопитни новости в салона присъстват иновативна климатична инсталация, която с помощта на GPS разбира кога колата наближава тунел и затваря клапата за въздух отвън, както и умна пасажерска седалка, която чрез сензори отчита дали има поставено детско столче и деактивира въздушната възглавница. Налични са също така иновативен тъчпад и нов Head-up дисплей, който информира за скоростта, ограниченията, навигационните инструкции и индикира указанията на системата DISTRONIC.
Материалите са с още по-високо качество, като от Mercedes заявяват, че дизайнерите на марката са създали интериор на такова ниво, което дори при по-високи класи автомобили се среща много рядко.
Напълно нова е и техническата част на C-Class. Алуминиевата хибридна каросерия е с около 70 кг по-лека в сравнение с традиционната изработка, а общата маса е намалена с около 100 кг. Леката конструкция при новата C-Class намалява разхода на гориво до 20 процента без загуба на мощност, като едновременно позволява по-нисък център на тежестта и заедно с това се характеризира със спортно-маневрено динамично пътно поведение, сочи официалната информация.
Освен това, тя подобрява стабилността и комфорта, редуцура шума и вибрациите, като в същото време значително увеличава устойчивостта при сблъсък - основата е изградена от обезопасителна клетка за пътниците. Тя е обградена от специално изчислени и изпробвани в практиката деформационни зони, които благодарение на оптимизираните силови потоци и комбинация от алуминиеви лети детайли с високоякостни материали се грижат за максимална безопасност на пътниците.
Mercedes-Benz представи напълно новата C-Class
Моделът е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен
13:07 | 16.12.13 г.Снимка: Mercedes
напиши коментар
-
Търговията с велосипеди в ЕС бележи спад през 2023 г.
-
Производството в еврозоната показва признаци на възстановяване
-
Може ли изкуственият интелект да подобри качеството на здравеопазването
-
Как изглежда туризмът по света през 2024 г.?
-
Как "Био Бенямин" скъсява веригата на доставки на какао
-
Китайските туристи ще похарчат рекордните близо 1 трлн. долара за пътувания у дома
-
Банките в света започват да отчитат нов риск за имотите
-
Достъпните жилища ще останат мираж в големите икономики
-
Планът на Байдън за Газа не е добра сделка, но Израел го приема
-
Румъния и Украйна могат да споделят система Patriot
-
Соларна енергия на релси
-
Toyota спира продажбите на три модела заради скандал с безопасността в Япония
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
SOFIX е индексът в Централна и Източна Европа с най-голям месечен ръст през май
-
Ще контролират ли Roaring Kitty и неговите „меме изпълнения“ пазара на акции
-
Биткойнът поскъпва в очакване на нов катализатор от данните за САЩ
-
Нови рекорди на индийските индекси дадоха тласък на азиатските пазари
-
Лондон се опитва да възстанови репутацията си на финансов център
-
Цената на петрола остава стабилна след новото решение на ОПЕК+ около квотите*