Изглежда, че акциите на Twitter са много популярни сред инвеститорите на Wall Street: компанията увеличи цената на своите акции до 26 долара, както обяви самата услуга за кратки съобщения след затварянето на пазара в Ню Йорк в сряда. По този начин компанията надхвърли предишния рейндж от 23-25 долара.
Началото на търговията на New York Stock Exchange се очаква в четвъртък под символа "TWTR". IPO-то може да донесе на Twitter приходи от 1,82 до 2,09 милиарда долара. Пазарната стойност на социалната мрежа ще бъде 14,4 млрд. долара. Компанията подаде документите си за IPO през септември до американската Комисия по ценните книжа и фондовите борси и оттогава непрекъснато актуализира документите си.
Въпреки сравненията с Facebook поне засега Twitter е далече от конкуренцията. Докато най-голямата социална мрежа отчете преди своя борсов дебют нетна печалба в размер на 1 млрд. долара и приходи от 3,7 млрд. долара, през 2012 г. приходите на Twitter са около 317 млн. долара при нетна загуба от почти 80 млн. долара.
Но повечето анализатори не са обезпокоени от загубата. „Предполагам, че Twitter през следващите една-две години ще се развива по-бързо, отколкото Facebook", прогнозира Даниел Кнап от IHS. Акцентът сега трябва да е в по-успешното продававане на рекламата. След това според него социалната мрежа трябва да поеме по стъпките на Google.
Twitter се превърна в може би най-важната медия за бързи съобщения. Потребителите могат да изпращат текстови съобщения в рамките на 140 символа, които може да линкват и към снимки, видео или уебсайтове. Повече от 500 милиона от тези така наречени туитове излизат всеки ден, а броят на активните потребители е малко над 230 млн. души.


Установиха 34 криминално проявени служители в заложни и финансови къщи
Одрусаха Черно море и Спартак след мачовете им с Левски и ЦСКА
Програмата на парламента за утре предвижда обсъждане на вота на недоверие
Студено време, но без сняг до края на седмицата
Йотова: Трябва да опазим гражданския мир в страната
Валтонен: Сигурна съм, че Тръмп желае траен мир
Износът на Германия дава надежда, че рецесията най-после приключва
Валтонен: В северноатлантическото семейство можем да се критикуваме
Дигиталното евро среща и институционална, не само обществена съпротива
Стратегията на САЩ изисква от Европа по-голяма отговорност, а не пълно отделяне
10 от най-великите творения на Zagato
Камионите Freightliner Cascadia ще виждат като хората
Вижте 128-годишната история на Rolls-Royce в 4-минутен клип
Без изненади - японски марки правят най-здравите нови автомобили
Създателят на Porsche Taycan поема Mercedes-AMG
ДПС-НН с призив от цяла България: “Не на омразата!” и подкрепа към кабинета "Желязков" ВИДЕО
Андреева за контрапротеста на ДПС: Реакция на злобата
Зеленски е готов за избори в Украйна
Драганов: Цените в туризма ще се задържат според джоба на българина
преди 12 години Twitter има много много по-големи възможности за растеж, отколкото facebook, лично според мен! Просто потребителската база е несравнено по-малка. Освен това, когато facebook излезе на борсата, тя вече беше в много по-напреднал стадий на развитието си, отколкото в момента е twitter. Високата цена на акциите на IPO-то може да бъде проблем. Но аз очаквам силен растеж, след като компанията набере толкова много свеж капитал. Възможностите им се увеличават многократно! Това че е на загуба също е добър индикатор. Единствено цената на акция в момента ми се струва висока :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар