Различни от Facebook социални мрежи като Pinterest, LinkedIn, Foursquare ще намерят мястото си на българския пазар през следващите години, а за самите брандове е добре да използват всеки един канал, за да достигнат до потребителите. Това заяви в ефира на Bulgaria On Air Стоян Стойков, мениджър продажби в компанията за дигитален маркетинг BeShared.
По думите на Стойков България ще последва примера на другите държави по света и на пазара ще навлязат разнообразни социални платформи, въпреки че в момента Facebook се радва на най-голяма аудитория у нас и в него най-лесно се маркетира.
“Един бранд е длъжен да инвестира в поддържането на комуникацията с потребителите си и трябва да каже това, което е необходимо да знаят неговите почитатели”, категоричен е експертът. По този начин според него се изгражда доверие, а то е ключов елемент от маркетинговата концепция.
Той твърди, че е необходимо фирмите да обърнат специално внимание на дигиталния маркетинг и да се развиват в тази насока, тъй като конкурентите им “не спят”. Дори сериозни корпоративни браншове вече не крият интереса си към маркетинг услугите в интернет и се възползват от тях, отбелязва Стойков.
Според него изключително важна е концепцията за развитие на една корпоративна Facebook страница, за да се достигне до максимален брой хора. Експертът е на мнение, че през 2014 г. оптималният вариант за брой постове на седмична база е между 7 и 14. Facebook ни казва, че трябва да сме все по-прецизни в съдържанието, което публикуваме, както и да внимаваме кога и как го правим, коментира Стоян Стойков, подчертавайки, че социалната мрежа има свой алгоритъм, с който компаниите трябва да се съобразяват.
Най-лесният начин за привличане на потребители в една Facebook страница е чрез оферти, промоции и приложения, посочва експертът. По думите му социалната платформа постоянно се променя и търси начини да увеличи приходите си от реклама. Самото рекламиране в нея трябва да бъде изключително прецизно, тъй като потребителите стават все капризни към това, което виждат на екрана.
Стойков е категоричен, че България има малко агенции, които предлагат качествени услуги в сферата на SEO оптимизацията. От своя страна Google AdWords рекламата върви ръка за ръка с оптимизирането на дадена страница, защото помага за повишаване на трафика към новите уебсайтове и генерира таргетирани посещения.
В AdWords се таргетират основно ключови фрази, докато във Facebook се таргетира по интереси, възраст и други фактори, коментира експертът, подчертавайки разликите между двете.
Според него темповете на развитие на онлайн рекламата в България са големи, докато тези на пазара на печатната реклама се забавят. От своя страна рекламата в интернет е значително по-евтина и може лесно да бъде насочена към точните потребители. Стойков твърди, че като цяло българският онлайн маркетинг се справя добре и пазарът е развиващ се.


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?
Древно езеро, изчезнало преди 100 000 години, се появи отново
Археолози откриха огромна подводна структура край Франция
Експерти изследват слънчевото магнитно поле с помощта на AI
преди 11 години Фирмите ще трябва да си наемат специален служител да се регистрирва по разните соц. мрежи и да лайква нарет :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Това към мен или към споменатия в статията г-н ?:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ти вярваш ли си? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Как ли пък няма да обменям сериозна търговска кореспонденция в детския порно сайт СуратТефтер. отговор Сигнализирай за неуместен коментар