Услугата за създаване на виртуални колекции от изображения Pinterest увеличава своите усилия, за да изпълни своите амбиции в сферата на реклама, като се фокусира все повече върху генерирането на приходи от търговци на дребно и компании, продаващи пакетирани продукти и оставя на заден план други рекламни категории, пише Wall Street Journal.
През септември Wall Street Journal писа за писмо, в което компанията посочва, че повече няма да предлага услуги като консултации от директори по продажбите, на рекламодатели, които са извън основните ѝ области – търговия на дребно и потребителски продукти.
Някои рекламодатели твърдят, че ходът на Pinterest следва начина, по който потребителите използват услугата, която има над 100 млн. потребители месечно, публикуващи всичко – от снимки на зимни ботуши до завеси за дневна стая. Pinterest е идеална за рекламодатели, които искат да продават такива продукти онлайн, твърдят ръководителите на компанията.
„Има специфични неща, които хората търсят в Pinterest – храна, мода, идеи за декорации“, твърди Адам Клейнбърг, главен изпълнителен директор в рекламната агенция Traction. “За брандовете, които работят в тези категории, има голям смисъл да се рекламират там“.
Но платформата не е идеална за банкови услуги например, както и за някои потребителски продукти.
През първите шест месеца на годината компаниите за търговия на дребно и потребителски опаковани стоки са похарчили близо 7,7 млрд. долара за дигитални реклами, което възлиза на 28% от 27-те млрд. долара от общите разходи за дигитална реклама в този период, сочат данни на Interactive Advertising Bureau.
Но Pinterest може да пропусне значителни ползи като не се насочва към други индустрии по-агресивно. Сфери като финансовите услуги и автомобилите, които не са сред основните ѝ, са допринесли за 13% от дигиталните разходи за реклама през въпросния период, твърди IAB.
От своя страна Pinterest се насочва все повече към онлайн търговията, надявайки се, че ще печели от сайта си, който има над 50 млрд. изображения и се опитва да подкрепя оценката си от 11 млрд. долара.
Това лято компанията добави бутона „Купи“, който позволява на потребителите да пазаруват без да се налага да напускат сайта. В момента Pinterest не печели от този бутон. По-рано тази година фирмата заяви на потенциалните си инвеститори, че приходите ѝ през 2014 г. са били под 25 млн. долара. Освен това прогнозира, че през 2018 г. те ще достигнат 3 млрд. долара.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна