IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Pinterest се насочва към определени категории рекламодатели

Компанията се съобразява с потребителското поведение и има явни предпочитания към фирми, занимаващи се с търговия на дребно

11:50 | 15.12.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Pinterest се насочва към определени категории рекламодатели

Услугата за създаване на виртуални колекции от изображения Pinterest увеличава своите усилия, за да изпълни своите амбиции в сферата на реклама, като се фокусира все повече върху генерирането на приходи от търговци на дребно и компании, продаващи пакетирани продукти и оставя на заден план други рекламни категории, пише Wall Street Journal.

През септември Wall Street Journal писа за писмо, в което компанията посочва, че повече няма да предлага услуги като консултации от директори по продажбите, на рекламодатели, които са извън основните ѝ области – търговия на дребно и потребителски продукти.

Някои рекламодатели твърдят, че ходът на Pinterest следва начина, по който потребителите използват услугата, която има над 100 млн. потребители месечно, публикуващи всичко – от снимки на зимни ботуши до завеси за дневна стая. Pinterest е идеална за рекламодатели, които искат да продават такива продукти онлайн, твърдят ръководителите на компанията.

„Има специфични неща, които хората търсят в Pinterest – храна, мода, идеи за декорации“, твърди Адам Клейнбърг, главен изпълнителен директор в рекламната агенция Traction. “За брандовете, които работят в тези категории, има голям смисъл да се рекламират там“.

Но платформата не е идеална за банкови услуги например, както и за някои потребителски продукти.

През първите шест месеца на годината компаниите за търговия на дребно и потребителски опаковани стоки са похарчили близо 7,7 млрд. долара за дигитални реклами, което възлиза на 28% от 27-те млрд. долара от общите разходи за дигитална реклама в този период, сочат данни на Interactive Advertising Bureau.

Но Pinterest може да пропусне значителни ползи като не се насочва към други индустрии по-агресивно. Сфери като финансовите услуги и автомобилите, които не са сред основните ѝ, са допринесли за 13% от дигиталните разходи за реклама през въпросния период, твърди IAB.

От своя страна Pinterest се насочва все повече към онлайн търговията, надявайки се, че ще печели от сайта си, който има над 50 млрд. изображения и се опитва да подкрепя оценката си от 11 млрд. долара.

Това лято компанията добави бутона „Купи“, който позволява на потребителите да пазаруват без да се налага да напускат сайта. В момента Pinterest не печели от този бутон. По-рано тази година фирмата заяви на потенциалните си инвеститори, че приходите ѝ през 2014 г. са били под 25 млн. долара. Освен това прогнозира, че през 2018 г. те ще достигнат 3 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:11 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още