Знаете ли, че 3 милиарда души ползват социални медии, а всеки един от нас прекарва в тях по 135 минути на ден?
Знаете ли, че всеки интернет потребител има средно по 7 акаунта в различни социални медии, като на всеки 6 секунди се прави нов Facebook профил, а в LinkedIn има половин милиард души?
Знаете ли, че в Twitter на секунда има по 6000 поста, а над 80% от потребителите на платформата я ползват през мобилно усройство?
Знаете ли, че само във Facebook съобщенията, които се разменят за 24 часа, са над 1 млрд., а в Instagram се качват по 100 милиона снимки на ден?
А знаете ли как да използвате всичко това, за да развиете бизнеса си?
IAB Bulgaria организира майсторски клас за социални медии, на който ще научите как да ползвате този канал за бизнес цели.
Лекторите са професионалисти от реалния бизнес, които ще дадат практически насоки как да се изгради стратегия и как да се изполват максимално добре възможностите на социалните медии в зависимост от целите ви.
Ето и кои са хората, които ще споделят знанията и умения си:
Ангел Искрев е Digital Creative Director в DDB Sofia. Той има над седем години опит в дигиталната реклама, разработвайки комуникационни решения за множество брандове в България и чужбина. Работил е за клиенти като Telenor Hungary, Telenor България, Крадецът на ябълки, Stolichno, Amstel, Kamenitza, McDonald’s, Beefeater, Absolut, Somersby и още много, много марки.
Стелла Цокева ще разкаже за брандираното съдържание в социалните мрежи и защо brand storytelling-ът е толкова важен. Тя работи в сферата на маркетинга от 13 години, като в момента е Digital Marketing Strategist в What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Верея, Opticlasa, Walmark, Победа, Арома, Bella и други, така и с големи B2B компании, опериращи на международния пазар.
Акцент върху използването на LinkedIN и Twitter за бизнес цели ще сложи Лазар Малаков от Httpool Bulgaria. Той има богат опит в различни индустрии в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите. Вярва, че правилният подбор на целева аудитория е най-вече логическа задача с активна употреба на база данни и ще ви покаже как става това.
Георги Малчев и Ленко Йорданов ще ви научат как да достигате до релевантни аудитории и да измервате резултатите в социалните мрежи.
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg и работи за клиенти като Toyota, Medix, Whirlpool, Еконт, Сладкарници "Неделя" и други. Той е и преподавател по маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, а много често е член на журита за дигитален маркетинг и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама.
Ленко Йорданов е Дигитален мениджър в xplora.bg, където създава и управлява дигитални стратегии в социалните мрежи. Ленко има над 4 години релевантен опит с локални и глобални марки и преподава заедно с Георги Малчев стратегии и комуникация в социалните мрежи в НБУ и във Висше международно бизнес училище Ботевград.
Обучението ще се проведе на 24 и 25 март в SOHO, a за да се запишете, пишете на office@iabbg.net.


Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни