Американската социална мрежа BuzzFeed отчете тримесечни резултати за първи път, откакто обяви плановете си да стане публична, като заяви на инвеститорите, че рекламните ѝ приходи са нараснали значително, докато икономиката излиза от коронавирусната пандемия, пише Wall Street Journal.
BuzzFeed отчете 89,1 млн. долара общи приходи за второто тримесечие, което представлява увеличение от около 51% спрямо същия период година по-рано. Компанията отдава растежа отчасти на бизнеса си за електронна търговия, който генерира приходи като препоръчва и продава продукти онлайн.
Рекламните приходи на BuzzFeed са достигнали 47,8 млн. долара през второто тримесечие, със 79% повече спрямо година по-рано. Компанията заяви, че по-високите цени на програмната реклама – вид автоматично продавани реклами, които компанията избягваше в ранните си години, са помогнали за генерирането на по-високи приходи.
BuzzFeed планира да стане публична чрез сливането с компания със специално предназначение (SPAC) по-късно тази година. През юни BuzzFeed постигна споразумение за обединяването си с 890 5th Avenue Partners и за придобиването на Complex Networks – дигитална издателска компания, известна с това, е отразява уличната мода и със серията си интервюта с известни личности „Hot Ones”.
SPAC сделката дава на основателя на BuzzFeed Джона Перети контрол над гласовете в компанията и средства за допълнителни сделки. Перети се е съгласил с определени условия, включително с отстъпки към най-големия инвеститор в компанията NBCUniversal, които биха могли да окажат повече натиск върху BuzzFeed, ако цената на акциите не достигне определен праг.
Цената на 890 5th Avenue Partners остава без промени в четвъртък и е под стойността от листването.
BuzzFeed твърди, че има 789 хил. долара нетна загуба за второто тримесечие, след като разходите, свързани с нейното придобиване на Complex Networks и плана ѝ да стане публична натежаха над печалбата ѝ. Компанията заяви, че на коригирана база, като се изключат лихвите, амортизацията и трансакционните разходи, е достигнала печалба от 5,7 млн. долара.
За сравнение преди година BuzzFeed имаше 5,7 млн. долара нетна загуба и загуби около 1,4 млн. долара на коригирана база, сочат документи, подадени до регулаторите.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?