IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Усилията на Facebook да привлича деца се простират отвъд Instagram Kids

Разследване на Wall Street Journal хвърля светлина върху амбициите и плановете на компанията

12:01 | 02.10.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Част от по-голямото предизвикателство за Facebook според изследователите от компанията е, че макар родителите да твърдят, че е най-удобно, ако децата им използват оригиналния продукт на Facebook, децата не смятат, че приложението е направено за тях.

“Facebook е за възрастни хора – на около 40 години“, коментира 11-годишно дете пред изследователите на Facebook.

Един от екипите на компанията е провел интервюта с деца, за да се опита да разбере дали има възможности да ги насърчи да използват Messenger Kids, когато се срещат на живо, сочи вътрешна презентация от 2019 г. Документът посочва, че родителите са изразили притеснение относно идеята.

В проучване на динамиката в домакинствата от Facebook са установили, че макар тинейджърите често да вдъхновяват по-малките да се присъединяват към Instagram, същите тези тинейджъри често съветват децата да не споделят твърде често и да не публикуват неща, за които ще съжаляват по-късно.

„Не знам как да си направя перфектна снимка, каквато сестра ми казва, че трябва да се публикува“, споделя момиченце, включено в проучването.

Екипът на Facebook, проучвал децата преди тинейджърска възраст, си е поставил тригодишна цел да разбере как да им предложи социална мрежа, създадена само за тях. От компанията твърдят, че намирането на начин да се достигне до тях ще бъде само половината от предизвикателството. Убеждаването на родителите, че продуктът е сигурен, е другата половина.

Екипът се фокусира върху ползите, предимно около по-лесното свързване с приятелите и семейството, което вярва, че социалните мрежи могат да донесат на по-младите поколения.

„Имаме историческата възможност младежите да изпитат същите ползи, които имаме от социалните мрежи, че и повече“, твърди един от членовете на екипа, написал документа. Освен това Facebook е създала изследователски фонд на стойност 1 млн. долара, за да проучи дългосрочното влияние на технологиите върху децата. Говорителка на компанията твърди, че гигантът вече е обявил, че подкрепя създаването на „дигитална лаборатория за благоденствие“ в Бостънската болница за деца.

Други екипи са предложили допълнителни продукти, които биха могли да се харесат на децата ненавлезли в тинейджърска възраст, включително викторини и игри, които могат да им помагат да се свързват, когато не успяват да започнат разговор, начини за извеждане на неочаквано съдържание и автоматични сигнали, които показват дали приятелите са на разположение за дигитално взаимедствие. Освен това са търсили и повече възможности за разширяването на Messenger Kids.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още