Появата от вторник на туитове в резултатите от търсенето на Google може да бележи значителна стъпка за Twitter, която е в постоянна битка да убеди потребителите в стойността на своята платформа, пише в свой анализ The Wall Street Journal.
Google започна да пропуска туитове в своите резултати от търсене на мобилни устройства, което е плод на сътрудничеството, което двете технологични компании подписаха през февруари. Туитовете стават видими в резултатите от търсенето в Google, благодарение на факта, че уеб компанията получава достъп до потока от данни, генериран в Twitter с неговите половин милиард съобщения на ден. За Twitter сделката може да докара повече трафик към неговия сайт и в най-добрия случай да накара потребители на Google да станат такива и на услугата за кратки съобщения.
Появата на туитовете в Google Search изглежда варира. Например, когато някой търси "Taylor Swift" в Google.com на английски, може да попадне на петте топ туита, изпратени от акаунта на певицата, но след като превърти последните резултати за топ новини, предстоящите събития и каталога на нейните албуми.
За сравнение, търсенето на "Карл Айкан" показва най-новите туитове, изпратени за активиста инвеститор, а не туитовете, изпратени от неговия собствен акаунт, като те се появяват точно под общата биографична справка за него.
Също така се появяват и няколко истории в търсенето. При търсене на „takata recall” се появяват туитове от журналисти и новинарски организации, пратени само секунди по-рано и касаещи сервизната акция заради въздушните възглавници. Ако потребителят натисне някой от тези туитове, ще бъде отведен до Twitter.com, където може да види туита, или да се регистрира, ако няма акаунт.
При други търсения пък въобще не се появява нито един туит.
По-широкото разпространение на съдържанието на Twitter в търсачката може да помогне на хора, които не са потребители на социалната медийна платформа да разберат по-добре как тя работи. Залогът е в това, че Twitter предоставя на Google достъп до един от най-ценните си активи – своето съдържание и данни, а това ще доведе в крайна сметка до по-голям трафик обратно към Twitter и повече нови потребители, което ще помогне на социалната мрежа да нарасне над нейните 303 милиона активни потребители месечно.
Сделката е копие на подобно споразумение, сключено между двете компании през 2009 г, което отпадна две години по-късно. Според хора, запознати с въпроса, сделката към онзи момент не е довела до смислен трафик към Twitter, нито е повишила адекватно приходи или е накарала нови потребители да се присъединят към услугата. Не е ясно как и дали сега условията могат да бъдат различни. Говорител на Twitter отказва коментар.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО