T-Mobile US обяви, че през първото тримесечие е добавила повече потребители на услуги с месечен абонамент, отколкото е очаквала. Това се дължи на ръста в търсенето на по-евтини телекомуникационни услуги, докато хората работят от вкъщи заради коронавируса, предава Ройтерс.
Телекомуникационният оператор заяви, че е уверен, че ще излезе успешен от пандемията, тъй като очаква да привлече потребители от своите конкуренти благодарение на по-евтините си услуги.
Въпреки това компанията не даде годишна прогноза, позовавайки се на несигурността, свързана с Covid-19, като по този начин последва стъпките на AT&T и Verizon Communications.
Цената на акциите на T-Mobile US нарасна с 0,60% по време на следоборсовата търговия.
Телекомът обяви, че през първото тримесечие е привлякъл 452 хил. нови потребители на месечен абонамент. Това е над средната прогноза на анализаторите за 426 хил. според компанията за проучвания FactSet.
Процентът на отказ на потребители от абонаментни услуги през тримесечието е достигнал 0,86%, в сравнение с 0,88% миналата година, което отразява затварянето на магазините и заповедите за стоене у дома в Съединените щати.
След като милиони хора в САЩ загубиха работата си, главният изпълнителен директор на T-Mobile Майк Сивърт заяви, че очаква притеснените за бюджета си потребители да бъдат привлечени от по-евтините предложения на компанията.
Компанията отчете минимален растеж на приходите до 11,1 млрд. долара спрямо година по-рано, но не успя да изпълни очакванията за 11,4 млрд. долара.
T-Mobile затвори 80% от своите магазини, за да се съобрази с изискванията на блокадата. Въпреки това увеличението на приходите от услуги е компенсирало спада на търсенето.
Гигантът обяви, че разширява пускането на 5G услугите си, докато търсенето продължава да расте в момента и е изградила над 1000 базови станции през април. Главният технологичен директор на T-Mobile US Невил Рей заяви, че мрежата се разраства бързо.
Отчетът е първият откакто беше приключена сделката за сливането на T-Mobile и Sprint за 23 млрд. долара през април. Компанията обяви, че пандемията ще продължи да влияе негативно през второто тримесечие, докато тя интегрира мрежата на Sprint.
T-Mobile очаква да привлече до 150 хил. нетни абонати на месечни услуги в рамките на текущото тримесечие. Тя твърди, че разходите, свързани със сливането, ще са между 500 и 600 млн. долара преди данъци, а тези, свързани с пандемията, ще са между 450 и 550 млн. долара преди данъци.
В предварителния си отчет от миналата седмица T-Mobile обяви, че Sprint е загубила 348 хил. месечни абонати, или над два пъти повече спрямо загубените миналата година по същото време.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?