IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Microsoft открива първия си физически магазин извън Северна Америка

Концернът има над 110 магазина в САЩ, Канада и Пуерто Рико и онлайн присъствие в над 189 страни

18:03 | 21.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Магазин на Microsoft. <em>Снимка: компанията</em></p>

Магазин на Microsoft. Снимка: компанията

Американският технологичен концерн Microsoft ще открие през 2015 г. първия си физически марков магазин извън Северна Америка. Той обаче няма да е в Европа, а в Сидни, Австралия, предава ZDNet. Клиентите могат да купят там собствени продукти на Microsoft като конзолата Xbox, таблета Surface и смартфоните Lumia, както и софтуера Office или компютри с Windows от различни производители.

Подобно на магазините Apple Store и тук има постоянно служители, които са готови да помагат на клиентите на т. нар. Answer Desk. Там потребителите могат да задават въпроси и да предават устройства, които се нуждаят от ремонт. Не е задължително устройствата и софтуерът да са били закупени от Microsoft Store.

Microsoft обещава и богата програма от лекции и срещи. Също така магазинът може да приема и цели класове ученици при междуучилищни пътувания. Местният мениджър на Microsoft Джонатън Адашек заяви, че офисът в Сидни е бил планиран от известно време, но Microsoft просто е търсил подходящото място. Сега компанията е избрала двуетажна къща на Pitt Street Mall, в западната част на Сидни.

Откриването ще е навреме за Коледните празници, но засега Microsoft не обявява твърда дата. Концернът има над 110 магазина в САЩ, Канада и Пуерто Рико. Към тях следва да се добавят и 17 места за продажби на други места, като Китай, както и онлайн магазини в 189 страни.

Според вицепрезидента на компанията Дейвид Портър откриването е „само началото“. В следващите месеци ще бъдат добавени нови магазини в Северна Америка. Освен това Microsoft разширявал онлайн предложенията си в Южна Америка, Южна Корея и Тайланд.

Специалистите са единодушни, че стратегията на Microsoft не е оригинална. В Сидни например вече има няколко маркови магазини на Apple и Samsung.

През тази година Microsoft вече откри развоен център в Австралия. При това компанията не спря плановете си въпреки разследванията на австралийските данъчни инспектори, които разследват и данъчните практики на Apple и Google, припомня ZDNet.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:01 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още