Производителите на батерии, които се опитват да открият търговско приложима технология за производството на по-мощни и по-екологични батерии, вече виждат светлина в края на тунела, след като един разработчик обяви, че ще тества твърдотелни литиево-серни клетки – като продуктът потенциално може да бъде използван в редица индустрии като авиацията, корабоплаването, отбраната и тежкотоварните електрически превозни средства, съобщава Electric Hybrid VehiclTechnology.
Компанията Oxis Energy си сътрудничи с някои европейски концерни при разработването на твърдотелни литиево-серни клетки в продължение на почти четири години. След като постига технологичен пробив преди три години, Oxis патентова своята технология.
Доставката на първите батерии могат да започнат през есента на тази година, като технологията по изграждането им е идентична с тази при литиево-серните и литиево-йонните батерии.
Първото поколение твърдотелни литиево-серни клетки предлагат енергийна плътност от 550 ватчаса на килограм (Втч/кг) и се очаква да бъдат пуснати в продажба до лятото на 2022 г. Доставките на батерии с енергийна плътност от 700 Втч/кг ще започнат през есента на 2023 г.
Oxis е договорила доставки с японската компания Sanyo Trading Company Ltd. Капацитетът на една клетка ще варира от 10 до 20 амперчаса.
Компанията е определила прогнози производствени цели за батерии с енергийна плътност от съответно 600 и 900 Втч/кг, които трябва да бъдат постигнати до 2026 г.
„Клиентите ни са информирани, че всички нови програми ще използват технологията за твърдотелни литиево-серни клетки. Въз основа на нашата клиентска база в САЩ знаем, че производителите на самолети приветстват прехода от конвенционални към твърдотелни литиево-серни клетки. Нашата технология е по-безопасна от литиево-йонните батерии“, изтъква главният изпълнителен директор на Oxis Хю Хемпсън Джоунс.
Масовото производство на клетките ще започне в завода на компанията в Бразилия, който трябва да бъде изграден през 2023 г.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?