IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Nespresso пуска хартиени капсули за кафе

С хода компанията иска да привлече потребителите, отблъснати от алуминиевите капсули

12:47 | 21.11.22 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Бизнесът за кафе на Nestle – Nespresso, представя компостируеми капсули на хартиена основа, за да привлече потребителите, отблъснати от металните на швейцарския гигант за пакетирани храни, които въпреки че могат да се рециклират, често се озовават на сметището, съобщава Ройтерс.

Главният изпълнителен директор на Nespresso Гийом льо Кунф заяви пред агенцията, че не всички потребители са наясно, че алуминиевите капсули могат да се рециклират и може да се чувстват по-комфортно с капсули от компресирана хартиена маса.

„Целта е не да заменим всички алуминиеви капсули с хартиени, а да дадем на потребителите по-голям избор. Това е алтернатива за устойчив избор“, казва Льо Кунф в интервю.

„Можете да разградите хартиените капсули или да рециклирате алуминиевите. Оставяме на потребителите да решат“, добавя той.

Nespresso е един от най-големите брандове на Nestle с продажби за 2021 г. за 6,4 млрд. шв. франка (6,7 млрд. долара), както и е един от най-печелившите.

След растящите продажби по време на пандемията ръстът на Nespresso се забавя, макар че Льо Кунф казва, че въвеждането на новите капсули не е отговор на това, което той определя като „пренастройка“.

Льо Кунф не дава информация за целите за продажба на новите капсули, чиято разработка е отнела три години и ще бъдат въведени в Швейцария и Франция, но се надява, че те ще привлекат нови потребители и ще запазят сегашните.

Льо Кунф подчертава, че представянето им не е и greenwashing (заблуждаване за екологосъобразност – бел. ред.), тъй като Nespresso отдавна е ангажирана с рециклиране. Вместо това новите капсули са част от еволюцията и иновациите на бранда.

„Хората, които преди това никога не са обмисляли Nespresso, ще купят тази капсула и може да върнем хора, които са ни напуснали“, казва той.

Брандът устоя на предишни икономически кризи, така че Льо Кунф е убеден и за бъдещето си.

„Nespresso е достъпен лукс, който може да искате да защитите като потребител в труден момент“, добавя той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:08 | 21.11.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Екология и ESG виж още

Коментари

Финанси виж още