Въведения билет за националната германска мрежа за обществен транспорт отчита успех, след като е успял да накара много потребители да предпочетат влаковете пред личните превозни средства, съобщава DPA.
След като т. нар. Deutschland-Ticket стартира през май, броят на пътуванията с влак на разстояние над 30 километра се е увеличил с повече от една четвърт през юни в сравнение с предходните месеци, показват данни на телекомуникационната компания O2 Telefonica.
За 49 евро на месец притежателите на такива билети могат да се възползват от неограничено пътуване с всички видове обществен транспорт, включително автобуси, метро и трамвай, във всяка община в Германия. Билетът представлява продължение на още по-евтината политика за билет от 9 евро, която беше налична миналото лято.
Общонационалният план има за цел да намали въглеродните емисии, като направи по-лесно и по-евтино за хората да използват обществен транспорт, вместо автомобили. Като цяло делът на пътуванията с влак в личния транспорт се е увеличил с 2,5 процентни пункта, показва анализът на O2, използвайки данни от мобилните телефони.
За да компенсира първоначалните прогнози за пропуснатите приходи, федералното правителство обяви, че ще предоставя по 1,5 млрд. евро годишно, като 16-те провинции на Германия се съгласиха да осигурят същата сума. Всички допълнителни разходи се разделят между съответните власти.
Това обаче не включва инвестиции в повече услуги, което вероятно ще ограничи въздействието му, коментира плана Филип Косок, анализатор на обществения транспорт в мозъчния тръст Agora Verkehrswende.
Транзитните системи на Германия обикновено нямат турникети за контрол на достъпа. Пътниците могат да се качват и слизат, но има контрол на място и глобите за липса на валиден билет могат да бъдат солени. В някои региони местните оператори не разполагат с технологията за четене на чип карти или сканиране на приложения и въпреки това може да изискват отпечатано доказателство. Това може да помогне за стартиране на по-широко надграждане на услугата.


"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
преди 2 години Трудна работа да се случи у нас , където фандъчка пуска по три трамвая в рамките на 2 мин от Орландовци и после 30мин няма транспорт. Свлаковете е същата работа. Тръгваш за Драгоман в почивен ден и влаковете са през 4 часа през деня.... Имаме инфраструктура, но не я ползваме за сметка на междуградски автобуси и автомобили. отговор Сигнализирай за неуместен коментар