Procter & Gamble Co. отчете тримесечни продажби, които изостават от прогнозите на анализаторите, тъй като производителят на пелени Pampers и перилни препарати Tide забавя темпа на повишаване на цените, съобщава Bloomberg.
Органичните продажби, които изключват влиянието на валутните курсове и други артикули, растат с 2% през тримесечието, приключило в края на юни, информира производителят на самобръсначки Gillette, като това е най-бавният ръст за последните шест години.
Анализатори, анкетирани от Bloomberg, очакваха увеличение на продажбите от около 3,4%.
Прогнозите на P&G за коригираната печалба и приходите през текущата фискална година, която започна в началото на юли, са приблизително в съответствие с пазарните прогнози.
Резултатите показват, че воденият от цените растеж на P&G през последните години се охлажда, тъй като потребителите ограничават покупките на основни стоки и храни. Цените на компанията са с 1% по-високи през тримесечието в сравнение с тези година по-рано, като това е най-малкото увеличение от близо три години.
Kimberly-Clark Corp., собственикът на марката Kleenex, отчете миналата седмица тримесечни продажби, които изостават на прогнозите на Wall Street на фона на забавящото се увеличение на цените.
При най-големия сегмент от продажбите на P&G – този за тъкани и домашни грижи, цените паднаха през тримесечието на фона на увеличените промоции за новата формула на перилния препарат Tide, предназначена да премахва петна със студена вода.
P&G прогнозира увеличение на органичните продажби от цели 5% през текущата фискална година. Анализатори очакват ръст от 3,9 на сто.
Собственикът на премиум линията козметични продукти за лице SK-II също е изправен пред натиск в Китай, където доверието на потребителите остава разклатено. Бизнесът за грижа за кожата и лична хигиена беше засегнат от по-слабите продажби на SK-II през тримесечието.
Печалбата на акция, с изключение на някои позиции, достига 1,40 долара, малко повече от пазарните очаквания. Брутният марж се повишава на годишна база, подпомогнат от по-ниските разходи за суровини и по-високите цени.
Подразделението на компанията, което включва пелени, отбеляза 1% спад в органичните продажби през тримесечието на фона на по-слабото търсене и загубите на пазарен дял.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате