Mr. Bricolage има изградена мрежа от общо 12 магазина на територията на България. Най-новият магазин от веригата стана факт в края на септември и се намира в ритейл парк "Перник Плаза". Инвестицията в него възлиза на 3 милиона лева, а върху площ от 4600 м2 се предлагат над 30 000 артикула в наличност, а други 5000 могат да бъдат закупени по поръчка.
По повод откриването изпълнителният директор на дружеството в България – Андрей Евтимов, сподели, че въпреки трудната икономическа ситуация не само в България, но и в световен мащаб, амбицията на Mr. Bricolage е да отвори поне още три обекта в страната до края на 2025 година. „Основната ни мисия остава и винаги ще е да предоставяме на всички клиенти качествени продукти и да им осигуряваме безопасен, икономичен и комфортен живот благодарение не само на продуктите, но и на полезни съвети, информация и най-вече приятелско отношение“, каза още той.
Андрей Евтимов, изпълнителен директор на „Доверие – брико” АД, Mr. Bricolage
Именно това е и причината 12-ият Mr. Bricolage да е изграден изцяло на база на обновена търговска концепция, за чието въвеждане на международно ниво отговаря Филип Сибоа – Директор "Развитие на веригата". Тя обхваща всички аспекти на търговията и отразява промяната в начина на обслужване на клиентите.
„Независимо дали става въпрос за България, или за друга страна, основното ни предимство е връзката с клиентите. Амбицията ни е да бъдем шампиони в човешките отношения и това е свързано с търговската концепция на магазина, начина, по който говорим на клиентите и как комуникираме с тях. Това е една от основните разлики в обслужването ни спрямо този на нашите конкуренти", сподели Сибоа.
Възможността потребителите да поръчват онлайн и да взимат продуктите от обекта, както и да поръчват продукти извън наличните в магазина, е част от новото клиентско преживяване, което има за цел да събере в едно дигиталното преживяване и това в магазина. Клиентите могат да започнат с магазина, а да завършат със сайта или обратното. Съответно не трябва да има сериозни разминавания между двете като оферта, услуги и комуникация на марката.
Снимка: Mr. Bricolage
Според Сибоа обектът в Перник е един хубав пример за магазин, който е замислен, проектиран и подреден за и в името на клиента. Има едновременно удобството от професионално обучен обслужващ персонал, както и достъп до информация под формата на дигитални устройства, разположени в магазина. Друг плюс е и използването на модерно търговско оборудване, което позволява по-ясно излагане и означаване на асортимента и улеснява клиентите в техния избор. Всичко това допринася потребителите да усетят, че в Mr.Bricolage се отнасят към него с уважение. „Опитваме се да имаме еднакво отношение с всички клиенти независимо дали са начинаещи в „направи си сам“ или са професионалисти в областта“, споделя още Сибоа.
Асортиментът на Mr. Bricolage Перник е изключително богат и той предлага всичко необходимо за ремонта, поддръжката и декорирането на дома и градината. Предлагат се и допълнителни услуги като тониране, рязане и кантиране на плоскости, рамкиране, ушиване на пердета, 3D проектиране на баня, доставка до дома, гаранционно обслужване, финансиране. Чрез платформата МайсторПлюс клиентите имат и преференциален достъп до разнородни услуги, свързани с ремонта и поправките.
В Mr. Bricolage Перник клиентите от града и околността ще могат да разчитат на помощта на общо 42-ма професионалисти, преминали през специализирани търговски обучения. Те са на разположение да отговорят на всичките въпроси и да консултират потребителите как да направят най-добрия избор за дом и градината.
Снимка: Mr. Bricolage


41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Делян Добрев: Предишният вариант не беше бюджетът на ГЕРБ
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям