Samsonite International твърди, че продължава да действа в посока потенциално двойно листване в Съединените щати, докато печалбата ѝ спада на фона на по-слабите от очакваното потребителски настроения и по-бавния трафик в обектите за търговия на дребно в световен мащаб, пише Bloomberg.
Китай е особено засегнат от предизвикателните макроикономически условия, коментира председателят Тимъти Чарлс Паркър в документи до регулаторите. Бизнесът също така е засегнат от малкия поток от хора в магазините и по-слабите потребителски разходи за премиум и луксозни марки, допълва той.
Американската фирма за куфари и раници отчете спад от 2,5% на нетните приходи от продажби до 3,59 млрд. долара за 2024 г., което е под консенсусната прогноза на анализаторите за 3,61 млрд. долара, сочат документи. Приходите в Китай са се свили само с 2% въпреки слабото потребителско доверие. Нетната печалба на компанията като цяло също е намаляла до 345,6 млн. долара спрямо 396,9 млн. долара през 2024 г.
Твърди се, че Samsonite работи с JPMorgan Chase & Co. и Morgan Stanley по двойното листване в САЩ. Въпреки че компанията ще продължи да се търгува в Хонконг, тя може да заложи на САЩ като на основно място за листване, посочват източници, запознати с въпроса.
Главният изпълнителен директор Кайл Франсис Жендро в четвъртък заяви, че двойното листване ще подобри създаването на стойност и ще направи ценните книжа по-достъпни за инвеститорите в САЩ и по света.
Компанията също така планира да разшири портфолиото си от брандове чрез все повече сливания и придобивания в дългосрочен план.