Облигационерите на „Авто Юнион“ АД са одобрили удължаването на срока на емисията облигации на дружеството, както и намаляване на лихвения процент. Това се вижда от протокол от общо събрание на облигационерите, което е било проведено на 30 септември. Документът е публикуван на сайта x3news.com.
Срокът на емисията се удължава с 5 години – от 10 декември 2022 г. до 10 декември 2027 г., одобрили са облигационерите. Новата дата на падеж е 10 декември 2027 г.
Фиксираният лихвен процент за новия период се намалява от 4,5% на 4%, по предложение на „ПОД Бъдеще“ АД. Предложението на дружеството е било лихвата да падне до 3,75%, но то е отхвърлено от облигационерите.
Плащанията по главницата и лихвите за новия период на емисията облигации се предвижда да се осъществяват всеки 10 юни и 10 декември. Първите девет плащания по главницата се предвижда да са по 250 хил. лева, а финалното главично плащане на 10 декември 2027 г. ще е за 2,3 млн. лева.
За периода „Авто Юнион“ се задължава да поддържа за този петгодишен период максимална стойност на коефициента пасиви/активи от 0,98%, както и минимална стойност на коефициента покритие на разходи за лихви от 1,01.
Дружеството ще поддържа и още един допълнителен коефициент – за текуща ликвидност, посочва се в протокола.
Свързани компании:


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп