IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Новият екшън с Джейсън Стейтъм измести "Снежанка" от първото място в боксофиса в САЩ

Стейтъм показва, че си е извоювал нещо рядко срещано в днешната филмова индустрия: продаваемост

09:49 | 31.03.25 г. 2
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Twitter@DiscussingFilm
Снимка: Twitter@DiscussingFilm

Трилърът с Джейсън Стейтъм „Работникът“ зае първото място в боксофис класацията в Северна Америка, надвивайки бързо губещия „Снежанка“, показват студийни оценки от неделя.

Дори и след неубедителния дебют, прогнозите бяха, че римейкът на Walt Disney ще остане водещият филм в американските и канадските кина през уикенда, пише Associated Press. Вместо това „Снежанка“, ударен от лоши отзиви и негативни реакции, се срина през втория си уикенд на екран и отбеляза спад на приходите от 66%.

В същото време „Работникът“ на Amazon MGM Studios, режисиран от Дейвид Айер, надмина очакванията с дебют за 15,2 млн. долара. Сценарият е написан в съавторство със Силвестър Сталоун, а филмът обединява отново Стейтъм и Айер след успешния миналогодишен „Пчеларят: Смъртна присъда“.

Въпреки че отзивите са смесени, а публиката дава на „Работникът“ оценка B в CinemaScore, Стейтъм показва, че си е извоювал нещо рядко срещано в днешната филмова индустрия: продаваемост. „Работникът“ стартира подобно на „Пчеларят“, който също генерира 16,5 млн. долара при дебюта си.

В същото време „Снежанка“, режисиран от Марк Уеб и с участието на Рейчъл Зеглър, се надяваше да засили популярността си след болезненото начало на 2025 г. С продукция за над 250 млн. долара, филмът се превърна в отровна ябълка, като за две седмици глобалните му приходи са 143,1 млн. долара.

Следващия уикенд се очаква да бъде спечелен от филма „Minecraft: Филмът“ на Warner Bros., който, подобно на „Снежанка“, ще бъде насочен към семейната аудитория.

Три нови имена – Death of a Unicorn на A24, The Woman in the Yard на Universal и Blumhouse и Chosen: The Last Supper на Fathom – също дебютираха през уикенда, но нито един от тях не направи голямо впечатление.

Chosen: The Last Supper се представи най-добре с приходи за 11,5 млн. долара. Телевизионният сериал на християнска тематика, който вече е в петия си сезон, редовно стимулира продажбите на билети, преди да тръгне по стрийминг услугите. Още епизоди ще се завъртят в кината до края на април.

Death of a Unicorn, хорър комедия с участието на Джена Ортега и Пол Ръд, представя баща и дъщеря, които блъскат еднорог на пътя, докато шофират. Филмът събра скромните 5,8 млн. долара. Хорърът The Woman in the Yard дебютира с приходи за 9,4 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:49 | 31.03.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Изкуство и култура виж още

Коментари

2
rate up comment 6 rate down comment 0
RoyBatty
преди 8 месеца
"Манивелата" отново "лърти мивки"!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 12 rate down comment 1
evlogi
преди 8 месеца
Много съм доволен от ситуацията със "Снежанка" , който се очертава сериозен финансов провал.Вместо да преразкажат красивата приказка за принцесата,която търси голямата любов, Дисни пак се опитаха да си пробутат обичайните прогресивни идеологии.Като например във филма Снежанка размишлява как да си засилела лидерските умения и се кахъри как да намаляла неравенството в разпределението на богатството в кралството...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още