Боксофисът в Северна Америка през този уикенд принадлежеше на две неоспорими звезди: Тейлър Суифт и Дуейн Джонсън (Скалата), пише Associated Press.
Това може би звучи като мач в тежка категории, но верните фенове на Суифт отново доказаха, че са неудържими с филма ѝ The Official Release Party of a Show Girl, който дебютира на първо място с приходи за 33 млн. долара в Северна Америка, според неделните прогнози на Comscore. Премиерата в AMC Theatres, обявена само преди две седмици с минимална реклама, съпътства 12-ия студиен албум на Суифт, съчетавайки музикални видеа, задкулисни кадри и визуализации на текстовете без нецензурни думи в 89-минутно преживяване.
Филмът се прожектираше в продължение на три дни, приключвайки в неделя, като шоуто бе излъчвано в Мексико, Канада и цяла Европа.
Лентата излиза почти две години след като концертният ѝ филм The Eras Tour дебютира с приходи за 96 млн. долара.
Междувременно Джонсън отбеляза по-скромни резултати. Драмата му „Машина за разбиване“, в която участва и Емили Блънт, дебютира на трето място с приходи за едва 6 млн. долара, след „Битка след битка“ на Пол Томас Андерсън, който генерира 11,1 млн. долара и вече е събрал 107 млн. долара в световен мащаб.
Въпреки силните рецензии и 15-минутните овации на филмовия фестивал във Венеция, където Джонсън получи похвали за ролята си на легендата от ММА Марк Кер, филмът отбеляза един от най-слабите му дебюти като главен герой.
Освен двете големи имена, останалата част от програмата за уикенда предлагаше широка гама от анимационни приключения до продължения на хоръри и международни премиери.
Семейното приключение на DreamWorks Animation „Къщата за кукли на Габи: Филмът“ дебютира на четвърто място с 5,2 млн. долара, разширявайки популярната предучилищна серия на Netflix на големия екран. Свръхестественият трилър на Warner Bros. „Заклинанието 4: Последно причастие“ следва на пето място с 4 млн. долара, събирайки 458,2 млн. долара на световно ниво.
На шесто място се класира „Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Infinity Castle“, най-новата част от хитовата японска аниме сага, с приходи от 3,5 млн. долара. Преиздаването на „Аватар: Природата на водата“ се класира на седмо място с 3,1 млн. долара – стабилен резултат за блокбастъра от 2022 г., преди излизането на „Аватар: Огън и пепел“ на 19 декември.
В топ 10 се нареждат „Безликите: Глава втора“ с 2,8 млн. долара, черната комедия Good Boy с 2,2 млн. долара и Kantara: A Legend – Chapter 1 с 1,7 млн. долара.


Спипаха мъртво пиян шофьор на камион във Варна
Омбудсманът поиска оттегляне увеличението на цените за паркиране в София
Милиони сайтове са недостъпни заради глобален срив в Cloudflare
Оправдаха Лена Бориславова по делото „Корал”
Д-р Елахи за премахнатите в САЩ предупреждения за хормонните терапии, част 2
Д-р Елахи за премахнатите в САЩ предупреждения за хормонните терапии, част 1
Cloudflare отстрани мащабния срив, услуги като ChatGPT са възстановени
Новият Bloomberg Businessweek: Изтощена и прашна ли е Петата френска република?
Предложения в бюджет 2026 влошават рязко средата за правене на бизнес в България
Първото AMG, напълно независимо от Mercedes, няма да има ДВГ
Hyundai показа конкурент на Land Cruiser
Малък китайски SUV е новото оръжие на Stellantis в Европа
Регенерираните гуми набират популярност. По-евтини, но дали са безопасни?
Полицаи от Варна преследваха 100 километра пиян шофьор
Анистън съжалява, че Матю Пери не е намерил щастието
Какво правят руските активисти, когато не могат да критикуват Путин
Талисмани за пари и успех през 2026 според фъншуй
Тръмп е горд: Аз съм първият бивш готвач на "Макдоналдс", който е станал президент на САЩ ВИДЕО