Минималната работна заплата ще нарасне до 610 лв. от 1 януари 2020 година. Размерът й ще се повиши е 50 лева или с 8,9% в сравнение с настоящата година, реши правителството.
За повишаването на минималната работна заплата на 610 лв. способстват икономическото развитие, устойчивите темпове на ръст на БВП, увеличаване броя на заетите и отчетеното повишаване на средната работна заплата за страната, посочва се в мотивите към решението на кабинета.
Предлаганият нов размер на минималната работна заплата от 610 лв. ще има благоприятно въздействие върху вътрешното търсене, заетостта и жизненото равнище на най-нискодоходната част от работната сила.
От 1 януари минималната работна часова заплата ще бъде 3,66 лв., посочват от пресцентъра на Министерския съвет.


Корабът "Ейбъл“ е обгорял, пожарът е бил тежък
Поредица от инициативи във Варна по повод Световен ден за психично здраве
Сърбия не покани Европейския парламент да наблюдава изборите
Стана ясно какво превозвал корабът "Ейбъл"
Изпълкомът на БФС се събира в понеделник
Vista: Глобалното търсене е най-силно отпреди ковид, част 1
Скритото във вечните ледове на Русия може да е по-страшно от чумата
ЕС се споразумя с Китай за намаляване на вноса на хибридни автомобили
Младите искат да учат астрономия - трябва им бъдеще в България
„Евертън“ обмисля продажба, която ще изпита завишените оценки във футбола
Въздушен шал удължава сезона за кабриолетите
Ford направи пикап от Mustang и го скри от света
Ineos Grenadier става армейски автомобил на НАТО
Volkswagen ID.Tiguan: три версии и пробег до 600 км
Тази Honda NSX струва 1 млн. долара
Черна гора арестува основателя на влиятелния руски провоенен блог "Рибар“
Травис Келси разкри как е прекарал своя рожден ден с Тейлър Суифт
Тежка катастрофа затвори Е-79 в Кресненското дефиле, дете е затиснато в автомобил
Пожар гори край бургаското село Изворище