Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Първо специализирано обучение "Data driven communications" на БДВО и IAB Българи

Дигиталната трансформация на компаниите и взаимното влияние с комуникациите са фокус на програмата

Първо специализирано обучение "Data driven communications" на БДВО и IAB Българи

Първото специализирано обучение “Data Driven Communications” ще се проведе през месеците септември и ноември 2021 г. под формата на два последователни двудневни мasterclass-ове. Те се организират по инициатива на IAB България и БДВО и целят да хармонизират знанията на комуникаторите към новите изисквания, наложени от развитието на дигиталните технологии.

Masterclass-овете ще се проведат на 18-19 септември и 20-21 ноември 2021 г. и ще бъдат разделени на 6 модула с различна тематика. Фокус на обученията е взаимовръзката между комуникациите и дигиталната трансформация на организациите.

Сред темите, които са разделени в 6 модула, ще бъдат разглеждани: PR, базиран на данни, стратегическата роля на PR-а като консултантска функция в компанията и използването на данни за определяне и постигане на целите, трансформация на медиите и използване на дигиталната екосистема за ефективни PR комуникации, влияние на дигитализацията върху работодателската марка и др.

„Дигитализацията е процесът, за който говорим от много време и който категорично промени професията ни през изминалата и тази година. Важно е практическите знания, които придобихме, да бъдат систематизирани и обвързани с вече установените добри пратики и стратегически умения в комуникациите. Това е и причината да стартираме „Data Driven Communications”, коментираха Николай Бойков, председател на IAB България, и  Елена Матеева, изпълнителен директор на БДВО.

„Нашата професия е може би една от най-бързо променящите се в световен мащаб. Настоящето, а и бъдещето налагат комуникаторите да са хибридни специалисти с разнообразни, взаимодопълващи се и непрекъснато обновявани знания и умения. За да сме адектватни на тези изисквания, ние разчитаме на партньорствата, каквото е и това с IAB България“, допълни Елена Матеева.

Всеки от модулите ще бъде воден от представители и от двете организации, за да бъдат застъпени гледните точки на ПР експертите и на експертите по дигитални комуникации. Сред лекторите ще бъдат признати експерти по темите като Николай Бойков, Executive Director Operations на All Channels Communication Group, Ива Григорова, Директор MSL/Publicis Groupe България, Гергана Георгиева, Мениджър „ПР, КСО и вътрешни комуникации“ в Management Financial Group, Анита Бедин, Гергана Бендурска, Директор на дирекция "PR и комуникации, Банка ДСК, Мила Миленова, Директор „Корпоративни и маркетингови комуникации“ в Обединена българска банка и др.

За повече информация и записвания.

Членовете на двете организации ползват 50% отстъпка.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Медии
Кои са най-честите грешки при избора на дизайн за рекламните опаковки