Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Откри ли магазинът с нулев отпадък Green Revolucia своите последователи?

Предлагаме природосъобразни лекции и консултираме бизнеса за опазване на околната среда, посочи Вера Маркова от екипа на иновативния стартъп

Откри ли магазинът с нулев отпадък Green Revolucia своите последователи?

Илюстрация: Green Revolucia 

Разширяване на продуктовия асортимент, различни кампании, развитие на програмата за лоялни клиенти и повече контакти с посланиците на компанията. Това са приоритети, които Green Revolucia си поставя за следващите 12 месеца, обяви в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Вера Маркова, член на екипа на компанията.

Още по темата

Green Revolucia е от петте победителя, които спечелиха доверието на публиката и получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса в стартъп инициативата "Вдъхновяващите 5".

Маркова обясни, че при провеждане на десетте сесии с петимата ментори на инициативата като най-силна страна на компанията се посочва концепцията й. Тя съобщи, че най-ценният съвет и бизнес урок е да се обмислят добре бизнес идеите.

„Ние сме магазин с нулев отпадък, предлагащ природосъобразни решения", посочи тя и коментира, че това е много новаторско в световен мащаб. "Но ние не сме само магазин, а предлагаме и природосъобразни лекции и консултираме бизнеса за намаляване на отпадъците, самата ни концепция е доста уникална.“

Маркова разкри, че една от препоръките на менторите е Green Revolucia да влезе в партньорство с технологична компания и заедно да създадат технологичен продукт, който спомага за опазване на околната среда.

„Трябва да работим повече върху разширяването на продуктовата гама и трябва все повече да комуникираме с нашите посланици. Също така имаме бонусите си за лоялни клиенти, но не ги промоцираме достатъчно добре“, посочи в каква посока ще е бъдещето развитие на Green Revolucia.

На въпрос на водещата какви бонуси предлагат към момента, Маркова обясни: „Ако даден потребител е регистриран на нашия сайт и направи поръчка за над 20 лева, в профила си ще намери код за 10% отстъпка, които може да сподели с приятел. Когато приятелят направи поръчка за над 20 лева, той също получава код, а първият потребител може да си използва кода“.

Вера Маркова обясни, че в момента Green Revolucia работи с партньорска компания по линия за бельо от органичен памук и коноп, което трябва да бъде пуснато в магазина през следващата седмица. Друго партньорство има с българска компания, която произвежда соеви свещи. По менторска препоръка компанията също обмисля пускането на кутии по различни поводи.

Как идват идеите за създаването на екологични продукти? Харесват ли потребителите сух шампоан, сапун за кучета, рециклируема метална гъба за почистване, бамбукови четки за зъби, клечка за уши, която може да се използва цял живот? Кои са най-търсените продукти за многократна употреба на Green Revolucia и къде по света ги оценяват? Има ли известни личности, които са посланици на идеите на иновативната компания? 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.

Bloomberg TV Интервю представя победителите в дигиталната кампания „Вдъхновяващите 5“. От 11 януари петте компании, спечелили признанието на публиката, ще представят своята дейност. След като получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса, създателите на компаниите-финалисти Varrio Sport – All Seasons Outdoors, Green Revolucia, Bulgaria Store, Subscribe.bg и Обсерватория за идеи 2D, те получиха безценно ноу-хау за развитието на бизнеса си от специално подбрания за кампанията менторски екип в стартъп инициативата на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Белият дом предупреди за голям брой жертви на хакерска атака срещу Microsoft