Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Музикалното списание Rolling Stone смени собственика си

Американската компания Penske Media купува дял от 51% в списанието от базираната в Ню Йорк Wenner Media

Музикалното списание Rolling Stone смени собственика си

Снимка: gettyimages.com

Култовото музикално списание Rolling Stone си има нов мажоритарен собственик, предава ВВС.

Американският медиен инвеститор Джей Пенске заяви, че компанията му Penske Media купува дял от 51% в списанието от базираната в Ню Йорк Wenner Media.

50-годишното списание е известно най-вече с темите си, покриващи музика и популярна култура, но и с политическата си журналистика и коментари. Основателят му Джей Уенър започва да издава списанието в Сан Франциско през 1967 г. заедно с музикалния критик Ралф Глийсън.

Още по темата

То бе под контрола на компанията му – Wenner Media, оттогава насам. Базираната в Сингапур BandLab Technologies също притежава дял от 49% в изданието.

Финансовите детайли на сделката не са обявени, но съгласно споразумението Уенър ще бъде редакционен директор.

Списанието се бореше напоследък с по-тежка бизнес среда, докато цялата издателска индустрия се адаптира към по-дигитално ангажирани читатели.

Пенске изрази надежда, че ще гарантира, че Rolling Stone “ще продължи възхода си в продължение на десетилетия на различни медийни платформи“.

„Нашият интерес към Rolling Stone се дължи на хората му, културното му значение и глобално признатия му бранд, който няма равен в сферите си на влияние“, добави той.

Rolling Stone е комбинация от коментари за музика и американския политически живот от десетилетия. Той обаче е познат и с емблематичните си корици, които от много години са крайният символ на успеха и значението на музикантите.

Репутацията му в силната журналистика обаче претърпя удар, след като публикува фалшива история през 2014 г. за предполагаемо изнасилване в кампуса на University of Virginia.

Списанието опроверга историята през 2015 г. и плати обезщетение за нанесена обида.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Новини
Смрадливият туризъм между Швейцария и съседните страни