-
Инфлуенсър маркетингът набира скорост със свиването на корпоративните бюджети за реклама
Прогнозите на Statista показват, че световната индустрия за инфлуенсър маркетинг се очаква да нарасне с 36% между 2024 и 2025 г., за да достигне 33 млрд. долара
-
Георги Дучев: На българския туризъм му липсва ефективен маркетинг
София продължава да бъде "бяло петно" в картата на организаторите на събития по света, коментира експертът
-
По пътя на предприемача - за бизнес успеха и провала, маркетинга и котката в чувала
Георги Малчев, който е един от менторите в стартъп конкурса на Investor.bg Founders Today, споделя своя опит
-
Ще извървят ли малките и средните фирми по-бързо пътя на дигитализация
С програмата Digitrans ще се финансират и консултират компании, за да са успешни в маркетинга, посочи Елина Желева, управляващ директор на launchlabs Sofia
1 -
Дори рекламодателите ни казват да вдигнем очи от смартфоните
Все повече компании използват модерните страхове от прекомерното ползване на технологиите и ефекта от него
-
Евгени Станимиров: Рецепти за успеха на една компания няма, но принципи има
Винаги в работните екипи ще има конфликти, затова трябва да се действа ситуационно, съветва авторът на книгата "Многомерна стратегия за вашия бизнес"
-
Tesla премахна новосъздадения маркетингов отдел в САЩ
Компанията все още разполага с по-малка маркетингова група в Европа
1 -
Експерт: AI ще помогне на маркетолозите да отговорят на високите потребителски очаквания
Променят ли технологиите потребителските изживявания, коментира Ален Попович
-
Шефът на бъдещето: Моделът на тиранин вече не е актуален
В продължение на десетилетия шефовете бяха преди всичко: мъже и еднолично решаващи. Но какво става, ако шефът е „един от нас"? Или дори жена?
1
Таг маркетинг
Пазари


