Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

AT&T понесе удар от пандемията, но приходите ѝ надминаха очакванията

Офертите с HBO Max привлякоха повече абонати

AT&T понесе удар от пандемията, но приходите ѝ надминаха очакванията

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Американският телеком AT&T обяви, че коронавирусната пандемия е нанесла тежък удар на нейния медиен бизнес, но тримесечните резултати бяха подпомогнати от по-големия ръст от очакваното на новите мобилни абонати благодарение на офертите за безплатно ползване на нейната стрийминг услуга HBO Max с определени планове, предава Ройтерс.

Това помогна на AT&T да надмине очакванията за приходите. Общите приходи достигнаха 42,3 млрд. долара за тримесечието, завършило на 30 септември. Средната прогноза на анализаторите, анкетирани от Refinitiv, беше за 41,59 млрд. долара.

Още по темата

Книжата на AT&T повишиха стойността си с 1% преди началото на търговията в САЩ до 27,03 долара.

Компанията е привлякла 645 хил. нови нетни мобилни абонати през тримесечието, които плащат месечна такса. Анализаторите очакваха AT&T да загуби 9000 абонати по данни на FactSet.

AT&T, която прекара последните няколко години в инвестиции в своя медиен бизнес, твърди, че има 38 млн. абонати в Съединените щати на своя премиум телевизионен канал HBO и на услугата HBO за третото тримесечие. Така тя успя да постигне целта си за 2021 г. година по-рано, след като повече хора търсеха развлечения у дома. В момента тя има 57 млн. абонати в глобален мащаб.

AT&T заяви, че 28,7 млн. клиенти са имали достъп до HBO Max през тримесечието и отчете 8,6 млн. „активации“ на HBO Max, което смята за знак за ангажираност на аудиторията. За активация се брои, когато потребителят е имал достъп до стрийминг услугата през неограничен мобилен план например, а след това е активирал акаунта си, за да ползва услугата.

Платформата имаше 36,3 млн. абонати в Съединените щати през предходното тримесечие.

WarnerMedia, сегментът, в който попада HBO, както и филмовото и телевизионно звено на компанията, е генерирал 7,5 млрд. долара приходи, под сумата от 8,4 млрд. долара през същото тримесечие година по-рано. Това се дължи на факта, че повечето кина в Съединените щати останаха затворени.

Коригираната печалба на акция на AT&T е 76 цента и отговаря на очакванията на анализаторите. Година по-рано показателят беше 94 цента. AT&T обяви, че пандемията е изтрила по 21 цента на акция.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
Великобритания ще глобява за използване на компоненти от Huawei