IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Италианската Serge Ferrari Group навлиза в България

Компанията произвежда и дистрибутира гъвкави композитни материали за архитектурата, строителството, акустични решения и др.

17:38 | 22.09.16 г.
<p>
	<br />
	Покривно покритие на Serge Ferrari Group. <em>Снимка: Serge Ferrari Group</em></p>


Покривно покритие на Serge Ferrari Group. Снимка: Serge Ferrari Group

Италианската компания Serge Ferrari Group придоби 51% от акциите на Giofex Group srl чрез капиталови резерви за увеличаване на капитала. По този начин тя стъпва на пазарите в България, Румъния, Словакия, Франция и Германия, където Gioflex има развита дистрибуторска мрежа. Това се казва в прессъобщение, разпространено от SergeFerrari Group.

Компанията произвежда и дистрибутира гъвкави композитни материали за архитектурата, строителството, акустични решения и др. Компанията е листната на парижката фондова борса Euronext Paris.

Целта на придобиването е да се форсират продажбите в Европа на Serge Ferrari, както и Giofex да си осигури допълнителен ресурс за финансиране на нови проекти, съвместни със собственика на останалите 49% от акциите - GIC. GIC е мажоритарен акционер на италианския дистрибутор Giovanardi Filli.

Придобиването на Giofex ще подобри услугите на Serge Ferrari към малки и средни потребители чрез метода "пазаруване на едно място" ("one-stop shop"), предава Bloomberg TV Bulgaria.

Наетите от Giofex служители са 60, като е обявил печалба от 16 млн. евро за 2015. Giofex обслужва около 2 000 клиента.

Serge Ferrari Group извършва дизайна, изработката и дистрибуцията на високотехнологични екологични и гъвкави композитни материали. Компанията е с пазарна оценка от 31 млрд. евро. Уникалните характеристики на тези продукти ги правят идеални за технологични апликации в три области: архитектура, професионалисти в областта на индустрията, композитни мембрани за потребителските пазари, пише в прессъобщението на компанията.

Принципното конкурентно предимство на групата се базира на диференциалната технология Précontraint® и свързащата се с нея интеректуална собственост и ноухау. Компанията има три производствени бази - една, разположена във Франция и две - в Швейцария. Serge Ferrari присъства на пазарите в 80 държави, чрез пет  дъщерни дружества в САЩ, Япония, Хонконг, Бразилия и Индия, както и пет представителни офиса, разположени в Испания, Турция, Китай, Сингапур и Дубай, като разполага с мрежа от над 100 дистрибутора. В края на 2015 Serge Ferrari записа консолидирани приходи в размер на 148,4 млн. евро, 75% са от приходи извън Франция. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:39 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още