Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Netflix задмина кабелните телевизии по брой на абонатите в САЩ

Господството на кабелните телевизии официално приключи

Netflix задмина кабелните телевизии по брой на абонатите в САЩ

Снимка: Архив Ройтерс

Господството на кабелните телевизии официално приключи.

Най-големите доставчици на кабелна телевизия в САЩ сега общо имат по-малко абонати от стрийминг услугата Netflix, коментира Quartz. Към края на март 2017 г. кабелните телевизии са имали общо 48,6 млн. абонати в САЩ спрямо 50,9 млн. за Netflix, сочат данни на Statista и Leichtman Research Group, която следи големите кабелни оператори като Comcast, Charter, Altice, Mediacom и Cable ONE.

Ако други големи услуги за стрийминг, като Hulu, която има 12 млн. платени абонати към края на май, бъдат включени, изместването на кабелните телевизии от стрийминга ще е много по-ясно изразено.

Още по темата

Netflix и други абонаментни платформи за видео по поръчка са значително по-евтини от кабелните телевизии. Стандартният пакет на Netflix струва 9,99 долара на месец в САЩ, а средният разширен кабелен пакет, който включва стандартни канали като Fox News и ESPN, е около 69,03 долара на месец.

Някои хора имат както Netflix, така и платена телевизия. А доставчици като Comcast дават на клиентите достъп до Netflix.

Базата от абонати на Netflix в САЩ все пак бледнее в сравнение с по-широкия пазар на платена телевизия, който включва сателитни оператори като DirecTV и Dish Network, телевизионни услуги от телекоми като Verizon Fios и интернет базирани услуги като SlingTV и DirecTV Now.

Потребителската база на Netflix обаче расте, докато тази на платената телевизия се свива. Като цяло топ операторите сред платените телевизии, следени от Leichtman и представляващи около 95% от американските абонати, имат около 93,3 млн. абонати през първото тримесечие на 2017 г. - с 1% по-малко спрямо предишната година.

Телевизията не е единственият пазар, който Netflix и конкурентни играчи като Amazon Prime Video атакуват. Те се конкурират и с кината със своите филми, продуцирани специално за стрийминг, като само част от тях се излъчват в кината.

Пазарът за абонаментно видео по заявка се очаква да надделее над киноиндустрията в страната по годишни приходи до 2019 г., сочи PricewaterhouseCoopers в годишния си медиен доклад от този месец.

По статията работи: Виктория Тошкова

Последни новини

Коментари (0)


Още от Медии
CNN стартира ежедневно предаване в Snapchat